rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Talvisuojien käyttö  (Luettu 9599 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.06.2021 kello on 18:56
Vs: Talvisuojien käyttö
« Vastaus #15 : 9.06.2018 kello on 23:14 »
Harvemmin jääkaapin polttimen sammumista tapahtuu, jos kaapin ritilät ovat auton oikeassa kyljessä. Takaseinällä olevat ritilät saattavat herkemmin päästää erilaisia painevirtauksia polttimelle päin, jolloin poltin saattaa sammua. Itse kokeilin paineilman kanssa, suuntaamalla paineilma virtausta eri suunnista alaritilän editse ja kohti ritilää. Aika herkästi sai liekin sammumaan joistakin suunnista tulevilla ilmavirtauksilla.

Jos talviritilä tuntuu estävän liikaa kaapin taustan ilman kiertoa, niin voihan kapeamman muovilevy suikaleen laittaa ilmastointiteipillä alaritilän yläosan peitoksi.

Minun vaunussa pakko käyttää alaritilässä talvisuojaa ajon aikana. Muuten sammuu liekki ja kun ei ole automaattikipinää niin lämpimäksihän se menee. Kaappi kyllä jäähtyy hyvin helteelläkin joten oletan että poltin on kunnossa.
Kaappi ja ritilät vasemmalla seinällä.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2018 kello on 11:07
Vs: Talvisuojien käyttö
« Vastaus #16 : 25.06.2018 kello on 13:00 »
Mulla kanssa huoltoluukut vaunun vasemmalla sivustalla ja kyllähän se melkoisen pyörteen aiheuttaa kun iso rekka tulee vastaan. Täytyy testata tuon alemman talvisuojan käyttöä, kun seuraavalle reissulle lähdetään.