Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Onko kokemuksia crafterista?

<< < (2/9) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 18.01.2018     kello on 20:04 ---Jotain samansuuntaista olen kuullut muualtakin. Mutta juttelin kyllä yhden tosi tyytyväisen omistajan kanssa kun moottori oli mennyt aina ennen öljynvaihtovälin täyttymistä nikn oli 70tkm ajettu ja 3 kone menossa :laugh: takuuseen siis ja itse ei ollut vielä yhtään öljynvaihtoa tarvinnut maksaa. Ajattelin että koskeeko nämä konerikot jotain tiettyä moottorityyppiä mutta ilmeisen surkeita on vissiin kaikki. Vaikka kuinka monta satkun ajettua löytyy missä kommentoitu että moottori vaihdettu tehdasuuteen.
Saa kertoa jos on hyviäkin kokemuksia mut keskitytään tähän 2.0 koneeseen. Jos minulle tuollainen tulisi niin egr ja dpf poistuu ja öljynvaihtoväliksi olen ottanut jokavehkeeseen 10tkm on ehdottomasti halvinta huoltoa mitä voi tehdä.

--- Lainaus päättyy ---
Jep.
Katon huomenna millä moottorilla moinen paskis on ja laitan tänne.
Hyvä sillä on ajaan ja kevyt ohjaus mutta eipä nuo paljo lohduta jos on noin pasha..

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 18.01.2018     kello on 20:26 ---Jep.
Katon huomenna millä moottorilla moinen paskis on ja laitan tänne.
Hyvä sillä on ajaan ja kevyt ohjaus mutta eipä nuo paljo lohduta jos on noin pasha..

--- Lainaus päättyy ---

Vaikka ei se sprinteri 4 koneella ole juuri sen kummempi. Pienimmillään noita om651 moottoreita on paukahtanu 40tkm ajettuna. Ex työmaalla meni 3 öljynvaihdon jälkeen kampiakseli poikki 90tkm oli ajettu. Minulla on 3 kone menossa ja nyt 300tkm menty korilla. Kaverilla vastaava ja oikein ihmeteltiin kun uudesta asti ollu samalla kylällä ja 300tkm ajettu eikä mitään vikaa. No nyt meni alakerta siitäkin että vähän yli 300tkm kesti. Tuo nyt on jo ihan hyvin mutta 100tkm ja moottori ei oikein vakuuta 60-70ke autossa. Kai se vain taitaa olla niin että se pitää v6 olla ja mahdollisimman uusi ja vähän ajettu. On  siinäkin vikoja mut kone on luja.
250 korisen ducaton ostaisin ivecon koneella mutta kun se on etuveto ::)

volvo:
no miten olisi iveco? nykyään oikein hyvän näköinen sisältä ja ulkoa.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 18.01.2018     kello on 22:00 ---no miten olisi iveco? nykyään oikein hyvän näköinen sisältä ja ulkoa.

--- Lainaus päättyy ---
En ole niin tutkinut mutta voisi olla yks vaihtoehto Thumb  ivecolla vain jostainsyystä ei ole kovinkaan kummoista kykyä pitää arvoaan joten ainakaan uutta ei viitsi ostaa. Ja vähänhän se on tökerön näköinen sprinterin rinnalla mutta mitäs siitä hienosta ulkokuoresta jos tekniikka on täyttä kuraa. Lisäksi koi sprinterit ja crafterit on järkyttäviä ruostumaan ei voi kyllä ostaa yli 3v vanhaa oikein.
Ja ivecoissa on se ongelma että niitä ei juuri ole jatko-ohjaamollisia myynnissä eikä oikein ole järkevää alkaa sellaista tekemään/teettämään johonkin usiemman vuoden vanhaan käytettyyn.  Sais olla valmiiksi sisustettu.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 18.01.2018     kello on 22:14 ---En ole niin tutkinut mutta voisi olla yks vaihtoehto Thumb  ivecolla vain jostainsyystä ei ole kovinkaan kummoista kykyä pitää arvoaan joten ainakaan uutta ei viitsi ostaa. Ja vähänhän se on tökerön näköinen sprinterin rinnalla mutta mitäs siitä hienosta ulkokuoresta jos tekniikka on täyttä kuraa. Lisäksi koi sprinterit ja crafterit on järkyttäviä ruostumaan ei voi kyllä ostaa yli 3v vanhaa oikein.
Ja ivecoissa on se ongelma että niitä ei juuri ole jatko-ohjaamollisia myynnissä eikä oikein ole järkevää alkaa sellaista tekemään/teettämään johonkin usiemman vuoden vanhaan käytettyyn.  Sais olla valmiiksi sisustettu.

--- Lainaus päättyy ---
http://www.niemikorpioy.com/myydaan/iveco-daily-35s18a8-retkeilyauto-15hl/ tulee sama hinta kun tekee mersuun koneremontin ja hitsaa korin uudestaan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View