Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Paras matkailuauto kahdelle?
ajuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.02.2018 kello on 14:54 ---Mikäs olisi oikeasti sellainen kahden hengen auto, jolla pärjäisi talvellakin....?
Olisiko tällainen integroitu lämmin. Ei olisi liian iso kahdelle. Pituutta olisi 6m, mikä mulla olisi nyt rajana. Niin ja kiinteä punkka.
https://www.nettikaravaani.com/knaus/v-liner-550-mg/1491454
--- Lainaus päättyy ---
Muistakaa nyt hintaluokka toive ja lukekaa aloitusviesti ainakin ensin. Ampuu helvetisti yli kysyjän hintahaitarin.
Lähtee homma ihan lapasesta aika usein Thumbd
smy:
--- Off-Topic: ---Olen aina ihmetellyt miten tuo Knaus osaa tehfä maaliman rumimpia matkailuautoja... ::)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 4.02.2018 kello on 15:20 --- Muistakaa nyt hintaluokka toive ja lukekaa aloitusviesti ainakin ensin. Ampuu helvetisti yli kysyjän hintahaitarin.
Lähtee homma ihan lapasesta aika usein Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Juu sori....
Ihan itselle ajattelin ja kun otsikko on "Paras matkailuauto kahdelle"
--- Off-Topic: ---Otetaas takaisin...
Tuossa aloituksessa puhutaan vain vuokraamisesta, eikä auton ostosta. Näin ollen hankintahinta ei ole kriteeri.
Näin ainakin itse sen ymmärsin, joten jospa jättäisit sittenkin sen kiroilevan poliisin roolin pois.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 4.02.2018 kello on 16:45 ---
--- Off-Topic: ---Olen aina ihmetellyt miten tuo Knaus osaa tehfä maaliman rumimpia matkailuautoja... ::)
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Äläs nyt...
Sehän hymyileekin niin kauniisti. :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.02.2018 kello on 14:54 ---Mikäs olisi oikeasti sellainen kahden hengen auto, jolla pärjäisi talvellakin....?
Olisiko tällainen integroitu lämmin. Ei olisi liian iso kahdelle. Pituutta olisi 6m, mikä mulla olisi nyt rajana. Niin ja kiinteä punkka.
https://www.nettikaravaani.com/knaus/v-liner-550-mg/1491454
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan nyt sitten Aakulle, ettei mene ohi....
Meillä on suunnilleen tuolla sisustuksella oleva ½intikka, ihan passeli kahdelle.
Tuossa on parempaa pitempi akseliväli.
Pärjääminen rippuu sitten seinärakenteesta ja lämmittimestä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta