Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun nastarenkaat

(1/3) > >>

juzzi:
Meille kotiutuu lähiaikoina Hobbyn 460 vaunu. Vaunussa on vain kesärenkaat. Uutta vaunua olisi mukava testata, varsinkin kun talvi on leuto, joten vaunun lämppärillä pitäisi pärjätä, ellei nyt ihan Utsjoelle saakka lähde.

Rengaskoko 185R14C. Auton renkaisiin tottuneena renkaan koko merkintä ei täysin aukea minulle, Leveys 185 ja vannekoko 14 ja c rengas, mutta renkaan korkeus?? Vapaavalintainen??

Onkohan arvon vaanareilla vaunun nastarenkaiden suhteen painavaa sanottavaa? Hyviä tai huonoja kokemuksia?

Vanteen pulttijako pitäisi olla 5x112, joten jos ylimääräinen pari sopivia renkaita sattuu lojumaan nurkissa, niin voi myös tarjota.

Team Ahma:
https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Nastarenkaat_185R14c_vanteineen_5_112_43018971.htm?ca=18&w=3

Joko:
Jos profiilia ei ilmoiteta on se silloin 82. Eli tuossatapauksessa ostat renkaat jotka on 185r14c tai 185/80 14" c-renkaat. Eli jos profiilia ei ilmoiteta on se 82% leveydestä joten pyöristynee lähimpään kokoon mitä on saatavilla =80 profiiliin

juzzi:
Joko: Tuo oli uutta tietoa minulle, kiitos infosta  Thumb

En tiedä miten vaunun vanteissa vanteen offset vaikuttaa, onko ylipäätään juurikaan merkitystä? Kunhan se vielä minulle selviää niin noita Team Ahman linkkaamat kumit saattaisi olla yksi vaihtoehto.

K.E.V:
offset on ihan tarkka, muistaakseni et30

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View