Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Planar lämmitin
Oulaa:
Varmaan tuo itse laitekkin lämpiää niin paljon että se kannattaa myös asentaa sisätilaan.
Aion seuraavaksi rakentaa välipohjan niin sinnekkin olisi hyvä puhaltaa ja liukuoven edestä antaa ilman tulla ulos kun se ovi on kaikkein kylmin värkki koko autossa.
Putkia siunaantui tuon kaasulämmittimen mukana joka ei vaan lähtenyt tulille.
Polttoainetankin laittaisin takatilaan oven pieleen .
Mulla kun vain ei lähde päästä se Truman pistelämmitin joka varmaan riittäisi mun tarpeisiin ihan säteilylämmöllä ja on hiljainen eikä tarvi sähköä :-\
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 11.01.2018 kello on 11:50 ---Vaikka laittas ebay.de hakemaan, ei se tarkoita etteikö roju tulisi kiinasta (sitten tullit ja alvit päälle). Tosin jos tulee Saksan tai Hollanin kautta EU:un, on noi huokeammat..
Kun laittaa toimitus maaksi Eu (tai Saksa), niin hinta pomppaa..
E: Eikä mitä toi punapannu yhtä halpa Bremenistä pakattuna - mitä kummaa siinä on mustaan 44D lämppäriin nähden (tuplahinta) :o
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tuosta Kiinan ostoksesta menisi tulli+alv ja lähtöhinta 226 ja Saksasta 270 niin eikö sit kannata Gyntteriltä tilata :-\
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.01.2018 kello on 12:10 ---Polttoainetankin laittaisin takatilaan oven pieleen .
--- Lainaus päättyy ---
Miksi oma tankki?
Tulee turhaa ähellystä, jos meinaat säästää polttoaineessa.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 11.01.2018 kello on 12:14 ---Eiköhän tuosta Kiinan ostoksesta menisi tulli+alv ja lähtöhinta 226 ja Saksasta 270 niin eikö sit kannata Gyntteriltä tilata :-\
--- Lainaus päättyy ---
Mutta gyntterin vehe voi tulla myös suoraa kiinasta vaikka maaksi mainittu saksa.
Punapannun myyjän tiedot oli tämmöset firstrate888 (2925)
99,7% positive Bewertungen
Angemeldet seit 2008
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.01.2018 kello on 12:16 ---Miksi oma tankki?
Tulee turhaa ähellystä, jos meinaat säästää polttoaineessa.
--- Lainaus päättyy ---
No kun siinon oma takki mukana niin ei tarvisi auton järjestelmiin puuttua yhtään .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta