Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SFC Kuninkaanlähde
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 24.01.2021 kello on 08:28 ---Juu siellä ei ole baaria eikä juottolaa, kaikkea muuta kyllä on.
--- Lainaus päättyy ---
Sepäs se. On mielestäni lapsiystävällinen paikka, ei juopoille.
Itse kun en siellä uima-altaalla halua lillua, niin hieman kallis paikka. Enkä koulujen kesälomakuukausina sinne menisi, muina aikoina voisin. Muutama vuosi aikaa viime kerrasta jo,silloinkin oltiin sesongin ulkopuolella niin ei valittamista Thumb
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.01.2021 kello on 23:39 ---
Muuta en keksi. Mainio alue. Kahdesti olen käynyt ja menen uudelleenkin, jos reitille sattuu. Ja jos vaikka Winenkin joskus tapaisi.
--- Lainaus päättyy ---
Allu, luulen, että Kunkulla tulee oltua kesällä ihan kiitettävästi. Mutta ainakin elokuun 50 V - juhlissa olen, saat tuon juhlakirjan myös samalla.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 24.01.2021 kello on 08:28 ---Juu siellä ei ole baaria eikä juottolaa, kaikkea muuta kyllä on.
--- Lainaus päättyy ---
Enpä sitä juottolaa kaipaa!! Eikä meilläkään ole eikä tule! Enkä ole haukkunut alueita vaan sanonut oman mielipiteeni, niin kuin muutkin täällä kehuu/moittii..
aakoo:
2 kertaa oltu ja kuulemma taas ensi kesänä pitäis mennä.
Siistit ja riittävät wc tilat, kioski ja kaikki pelaa niin ei ihme että on suosittu lasten kanssa reissaavien keskuudessa.
Arska:
Lastenlasten kanssa ollaan oltu, mennään heidän kanssa toistekkin toistekkin. Lapset tykkää paikasta. Mutta jos vaimon kanssa ollaan liikkeellä niin ei me kyllä kovinkaan helposti sinne mennä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta