Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SFC Kuninkaanlähde
K.E.V:
Teet kanavien uudelleenasennuksen siten että poistaa vanhat alta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 5.06.2017 kello on 17:12 ---Teet kanavien uudelleenasennuksen siten että poistaa vanhat alta
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa kulkea nimellä tehdasasetusten palautus. Näin oli mulla kun oli tyhjiä kanavia viimeisen kanavamuutoksen jälkeen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 5.06.2017 kello on 17:22 ---Saattaa kulkea nimellä tehdasasetusten palautus. Näin oli mulla kun oli tyhjiä kanavia viimeisen kanavamuutoksen jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se kanavahaku pitäisi onnistua ilman palautuksiakin. Yleensä.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.06.2017 kello on 18:55 ---Kyllä se kanavahaku pitäisi onnistua ilman palautuksiakin. Yleensä.
--- Lainaus päättyy ---
Kanavahaku onnistui kyllä. Mutta sinne jäi "mustia" kanavia siirtyneiden kanavien vanhoihin nippuihin. Ne eivät poistuneet ennen kuin tein palautuksen. Oli hieman ällöä kun puolet kanavista oli kahteen kertaan, vaikka toisessa kanavapaikassa ei ollut mitään.
Toisin on auton telkkarissa. Se kertoo kun teen kanavahaun, että vanhat kanavat poistuvat. Siinä mielessä parempi reissutelkkarina kuin tuo kotitelkkari.
Hymer B 654:
Minun as. autossa rupesi TV näkymään teidän ohjeilla.Kiitosta vaan ,tuli nähtävästi kahdelle samalla kertaa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta