Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Aurinkokennot

<< < (6/7) > >>

pouhe:
tkatkolta hyvät neuvot, näitähän tarvitsee moni, vaikka kysyjä ei itse asentaisikaan. Thumb

Hutikuti:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 10.01.2018     kello on 15:25 --- niin, että pieleen meni nekin neuvot, kun kunnioitus jäi puuttumaan :'( Ainahan pitää kannustaa javoihan niistä olla jollekkin toiselle olla hyötyä, joka juuri miettii alkasinko itse vai en ??? Lukeehan näitä muutkin. Eikös tämän palstan ylevin periaate ole tiedon jako? Toisilla se vaan tuntuu olevan mielipiteen jako.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvät neuvot ovat tarpeen ja niitä kunnioitetaan  Thumb

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 10.01.2018     kello on 15:25 --- niin, että pieleen meni nekin neuvot, kun kunnioitus jäi puuttumaan :'( Ainahan pitää kannustaa javoihan niistä olla jollekkin toiselle olla hyötyä, joka juuri miettii alkasinko itse vai en ??? Lukeehan näitä muutkin. Eikös tämän palstan ylevin periaate ole tiedon jako? Toisilla se vaan tuntuu olevan mielipiteen jako.

--- Lainaus päättyy ---
se on helppoa kun osaa. oletko sitä mieltä että ostaa sarjan ja pistää sen kiinni?  porailee reikiä sinne ja tänne, johdot kytkee mihin sattuu osumaan? mitä siitä sitten tulee? pointti on siinä ettei se ole mikään häpee  kayttää asennus palvelua jos ei osaa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 10.01.2018     kello on 15:25 --- niin, että pieleen meni nekin neuvot, kun kunnioitus jäi puuttumaan :'( Ainahan pitää kannustaa javoihan niistä olla jollekkin toiselle olla hyötyä, joka juuri miettii alkasinko itse vai en ??? Lukeehan näitä muutkin. Eikös tämän palstan ylevin periaate ole tiedon jako?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvät neuvot annoit ja varmasti tarpeeseen monelle. Se on kunnioitusta kaikkia kohtaan. Paljonhan täällä jaetaan tietoa, vaikkei ole edes kysytty.  Thumb

Aivan tarpeetonta oli tuo edellä esitetty arvostelu.

Teukka-74:
Minä ainakin luin ohjeet ja arvostan kirjoittajaa ktako  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View