Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Miten estää kondenssiveden muodostuminen??
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Tallukka - 8.01.2018 kello on 19:39 ---Keltanokkana asun asuntoautossa ensimmäistä talvea. Auto Ford-Elgnah, eli makuuparvellinen... . nämä pohjoisen ilmastonvaihtelut tekee melkoisen haasteen - nukkumaparvelle kertyy kosteutta, miten saan sen helpoiten pois??
-tahtoo nukkua kuivalla patjalla...._
--- Lainaus päättyy ---
Jos sinulla on käytössä kattoilmastointi, laita se lämmitykselle ja suuntaa puhallus makuuparvelle, kosteus poistuu hetkessä.
smy:
Mulla on ongelma nuo kulmat kun patja on tiiviisti kylmää seinää vasten. Alla on kyllä muovisäleikkö. Saisi truman puhalluksen muovisäleen alle niin olisi mukavampaa. Jo 5 asteen lämmössä on aika viileä mennä alkovin perälle nukkumaan. Yksi onneton suutin tuonne alkoviin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 8.01.2018 kello on 20:52 ---Mulla on ongelma nuo kulmat kun patja on tiiviisti kylmää seinää vasten. Alla on kyllä muovisäleikkö. Saisi truman puhalluksen muovisäleen alle niin olisi mukavampaa. Jo 5 asteen lämmössä on aika viileä mennä alkovin perälle nukkumaan. Yksi onneton suutin tuonne alkoviin.
--- Lainaus päättyy ---
Voisiko sinne laittaa sähkölämmitteisen peiton....?
Mulla on sellainen varusteena, joskin olen vain koekäyttänyt. Mukavasti lämmittää.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.01.2018 kello on 21:02 ---Voisiko sinne laittaa sähkölämmitteisen peiton....?
Mulla on sellainen varusteena, joskin olen vain koekäyttänyt. Mukavasti lämmittää.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo lämpöpeitto ei vaan tuota tiiviiden nurkkien kostumista luultavasti poista. Tietty jos semmoisen virittäis patjan alle voisi auttaa..
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.01.2018 kello on 21:02 ---Voisiko sinne laittaa sähkölämmitteisen peiton....?
Tai lattialämmityskalvo n patjan alle? Pitää vaan olla sähköverkossa.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta