Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
TT-Thermo
88k5:
^
Siihen vielä päälle defan mini-plugi+seinäpiuha. Eli tollaset pari satkua tuon arvo (puolet hinnasta). Ihan asiallinen hinta.
Viime talvena TT:n laitoin Rimoriin. Vaikka väljä konehuone kun kone "oikeinpäin", niin kyllä on ettimistä paikan kanssa jos 20cm pitäs varoetäisyyttä olla..
Nipistin siitä hiukan kun paketoin TT:n väljän lämpoeristeen sisään (ohut lasikuitumatto+folio) - vain päältä auki. Ei se sähkön avulla kuumene sillain mitä kesäajossa ~90o.
Tiedä sitt miten hyvin pohtii, esim. Bestis, asennuspaikkaa..
pamaus:
Pakko kysyä onko noilla TT-thermo tuotteilla joku merkittävä ero esim Defan vastaaviin.
Minä asennnutin Defan vastaavan letkulämmittimen Mersuun, eikä sen hinta ollut lähelläkään tuota 400 € ja vielä Käyttöautolla asennettuna.
Tuossa Defan vastaavia.
http://www.tarvikkeet.fi/tuotteet/autolampo/defa/letkulammittimet
K.E.V:
TT-thermon laitteissa on kiertovesipumppu mikä kierrättää jäähdytysvettä koko aika.
kimi:
^Kerro myös käyttökokemuksista. Hyvää tuosta olen vaan itse kuullut ja lukenut.
Olikin ehtinyt pari vastausta väliin. 88 tuon osoitin, mutta toki Pamauksen kokemukset Defan laitteesta kiinnostaa myös
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 7.01.2018 kello on 20:36 ---TT-thermon laitteissa on kiertovesipumppu mikä kierrättää jäähdytysvettä koko aika.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tarkoittaa tuo koko aika, siis kierrättää vettä kun tuo tt-thermo on sähköverkkoon kytketty ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta