rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Valinnan vaikeus  (Luettu 31434 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.09.2018 kello on 20:38
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #105 : 4.03.2018 kello on 21:11 »
Vuosimallit joita olen katsellut olisivat noin 2006 tai 07. Saisi samaan hintaa, kuin 5 vuotta vanhemman soliferin. Myös adria kiinnostaisi hinnan vuoksi. Näyttäisi scandinavian editionissa olevan ainakin alde ja eristetty harmaavesisäiliö. Onko täällä adrian käyttäjiä? Itse tunnen vain yhden. Ja siinä vaunussa ollut kaikenlaista. Mutta ei kai sitä yhden vaunun perusteella voi koko merkkiä unohtaa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #106 : 5.03.2018 kello on 07:55 »

Sitä en osaa sanoa onko nämä hiukan tuoreemmat rakenneltu paremmin kylmiäkin kelejä ajatellen? Esim jääkaapin takaosan tiivistys on omassa vaunussa hyvinkin puutteellinen eli pikkupakkasella tuulisella paikalla villasukat pyöri jalassa kun jääkaapin editse käveli. talviläpät helpotti hiukan tilannetta muttei poistanu vetoa kokonaan.. Kotiin palattua rakensin lisätiivistystä sinne niin ongelma on poissa.

Näitä tiivistyksiä tehdessä pitää olla tarkkana, ettei tuki tarpeellisia ilman tuloreikiä. Vuodoille saattaa olla syy, mutta suunnittelu väärä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.09.2020 kello on 20:35
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #107 : 2.04.2018 kello on 22:00 »
Näitä tiivistyksiä tehdessä pitää olla tarkkana, ettei tuki tarpeellisia ilman tuloreikiä. Vuodoille saattaa olla syy, mutta suunnittelu väärä.

Juu ei tässätapauksessa ainakaan olleet kaapin toimintaan vaikuttavia vaan veikkaan että nyt toimii paremmin kun ilma liikkuu vain pakoputkessa ja alaritilästä yläritilän suuntaan. Lisäks jos tulee kaasuvuoto niin se valuu alaritilästä ulos, eikä enää kaapin ali asuinpuolelle Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #108 : 3.04.2018 kello on 11:36 »
Onko täällä adrian käyttäjiä? Itse tunnen vain yhden. Ja siinä vaunussa ollut kaikenlaista. Mutta ei kai sitä yhden vaunun perusteella voi koko merkkiä unohtaa.

Jos tuohon päädyt niin etsi sellainen käyttäjä joka sitä on oikeasti käyttänyt talvella. Ja perehdy muutenkin rakenteisiin ja toteutuksiin. Ihan varmuuden vuoksi.
Minulla ei ole ollut Adrian vaunua koskaan, vain -05 matkailuauto, juurikin "Skandinavia Edition". Se oli kyllä surkein kapine talvella mitä minulla on ikinä ollut. Huonosti eristetty ja muutenkin huonosti toteutettu lämmitys. Kaapit, luukut jne oli heppoisia, toki varmasti edullisia. Eli, itselle jäi aika kökkö maku merkistä.
Mutta, vaunut ja vuosimallit poikkeaa toisistaan, ehkä. Ja kait ovat parantaneet kuin sika juoksuaan vuosien vieriessä, näin minulle on kerrottu.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.09.2018 kello on 20:38
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #109 : 22.04.2018 kello on 17:46 »
cabby 61 vm 04 hommattu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 7.03.2024 kello on 06:55
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Valinnan vaikeus
« Vastaus #110 : 22.04.2018 kello on 18:07 »
cabby 61 vm 04 hommattu.

Hyvä valinta, ei muutakuin reissuun  Thumb