Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Oven lisäys vaunuun

<< < (4/10) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.01.2018     kello on 15:27 ---Taas näitä sun omia tyhmiä juttuja.
Kyllähän aloituksessa sanotaan että crossipyörää varten se ovi olisi tehtävä.
Lukutaito kokeile joskus.

--- Lainaus päättyy ---
Lukemisen ymmärrys on nyt kommentoijalla hakusessa. Se, miksi ovi on tarkoitus rakentaa ei muuta alkuperäistä kysymystä. Ja kysymys oli että
--- Lainaus ---Osaako kukaan kertoa saako vaunuun lisätä oven.
--- Lainaus päättyy ---
Kysymyksessä ei mainittu onko tarkoitus olla liikkeellä pyörän kanssa. Eikä myöskään ollut mainintaa siitä, onko vaunussa tarkoitus majoittautua. Nämä asiat ovat kommentoijat itse keksineet ja niihin vastailevat.
Lukutaito ja ymmärrys...

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  6.01.2018     kello on 16:25 ---Lukemisen ymmärrys on nyt kommentoijalla hakusessa. Se, miksi ovi on tarkoitus rakentaa ei muuta alkuperäistä kysymystä. Ja kysymys oli että Kysymyksessä ei mainittu onko tarkoitus olla liikkeellä pyörän kanssa. Eikä myöskään ollut mainintaa siitä, onko vaunussa tarkoitus majoittautua. Nämä asiat ovat kommentoijat itse keksineet ja niihin vastailevat.
Lukutaito ja ymmärrys...

--- Lainaus päättyy ---

Lueppa aloitus uusiksi. Minä löydän sieltä maininnan crossipyörästä. Tosin ei  mainintaa sen painosta.

Lukutaito, kokeile joskus.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.01.2018     kello on 16:56 ---Lueppa aloitus uusiksi. Minä löydän sieltä maininnan crossipyörästä. Tosin ei  mainintaa sen painosta.

Lukutaito, kokeile joskus.

--- Lainaus päättyy ---
Jahas. Tämä näyttää menevän allekirjoitukseni kommentointiin esimerkkien kautta. Hiekkalaatikkokamaa, mutta vastataan.
Mainitsin kyllä että aloituksessa on mainittu syy oven rakennukselle. On hienoa että kerroit sen olevan crossipyörä. Kenellekäänhän ei asia ole selvinnyt. Sitä en ymmärrä miten pyörän paino liittyy oven rakennukseen, tai yleensäkään on maininnan arvoinen asia. Voinet selvittää.
Nythän on keskustelu oven rakennuksesta vaunuun.
Millä meriiteillä seppoko valistaa minua lukutaidosta?

Yankka:
Minun mielestäni paino liittyy ainakin sen verran että jos kyseessä olisi vaikka 400kg pyörä paljonko olisi ovesta iloa oli vaunu sitten paikallaan tai liikkeessä jos kyseinen tuotos menisi suoraan lattiasta läpi

Aakku:
Minua ihan hitusen hävettää nää jutut, mitä kysyjälle tarjotaan.... :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View