Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon remontti tänään.
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 2.08.2011 kello on 13:06 --- Va mulla oli joka kierrokselle semmonen komia kolaus mikä pisti vaihtamaan koneen..
--- Lainaus päättyy ---
Kukkopoika tai työntötangon yläpää poikki?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 2.08.2011 kello on 18:02 ---Kukkopoika tai työntötangon yläpää poikki?
--- Lainaus päättyy ---
Vena kopat tarkistettu samoin suihkut jakopää vaihettu viime syksynä...... tarttee tehä ruumiin avaus.. mutt menee talveen ku tilanne rauhottuu.. uus kone käy ku enkeli, ja vetää ilosesti.. kyll ny passaa lähtä reissuun taas sunnuntaina... jahka saan taka jouset vaihettuu o pari latii poikki.. sunnuntaina sitt purvoos joku suncampping...
Amigo:
Va mulla oli joka kierrokselle semmonen komia kolaus
Kiertokangen liuskat taitaa olla päällekkäin. ;)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: amigo - 2.08.2011 kello on 22:14 ---Va mulla oli joka kierrokselle semmonen komia kolaus
Kiertokangen liuskat taitaa olla päällekkäin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jotain ehk sinne päin mutt noiss ei kestä olla liuskat päällekkäin loppuu pyöriminen.. ja en usko muutenkaan siihe koska oon kuunnellu sitä naputusta jo liki kolkyt tuhatta va rupes ny isoneen.. Mun mielest mäntä tai lohko halennu ja runkolaakeri pukki antanu periksi...
pjarvenpaa:
kulmavaihde remontoitiin eilen hintaan 720egee! Neliveto-Volvojen tyyppivika on nyt tässä autossa korjattu. Ei oo halpaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta