Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuauton vaihto vaunuun
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 17.01.2018 kello on 10:29 ---Vaunu vm 2011 ja jääkaappi on oikealla puolella.
Pitääpä tsekata jääkaapin palotila. Koppiautossa se meni yllättävän nopeasti töhnäisesksi
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä, silloin se on reissaavalle hyvin sijoitettu. Nimittäin jos kaappi on vasemmalla puolella saattaa vastaantulevan rekan ilmavirtaus viedä kaasun pois palopesästä. Solikassa tämä ei haitannut koska oli sähkösytytys=> kaappi lähti itse uudelleen päälle. Mut hobbyssä minulla on tuo manuaali piezo niin kyllä se tulee tauolla katottua ettei ole sammunut. Talvisuoja alempaan ilmareikään auttaa kyllä tuohon. Mutta sinulla ei sitäkään ongelmaa tule kun kaappi on ojanpuolella
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 17.01.2018 kello on 09:15 ---Jääkaappia ei ohjekirjan mukaan saa käyttää kaasulla ajon aikana, eli olisi suotavaa saada lataus toimimaan :D
--- Lainaus päättyy ---
Laitat letkunrikkoventtiil in siihen niin saa käyttää. Itsekin olen laittanut.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.01.2018 kello on 11:14 ---Laitat letkunrikkoventtiil in siihen niin saa käyttää. Itsekin olen laittanut.
--- Lainaus päättyy ---
Tämän se tosiaan lainmukaan vaatii. Tosin jos vaunussa sattuu olla automaattinen pullonvaihtaja niin siinä monesti on samassa paketissa tuo venttiili.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 1.01.2018 kello on 20:23 ---
Hobbyyn tuli sitten oikea suihku vasta 2018 malliin. Tätä edeltävät on "suihkuja " eli ei käytännössä voi käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
kerro tästä tarkemmin? miksei niitä vanhempia voi käyttää? ei viitsi sellaista ominaisuutta sitten paljon enää arvostaa jos on täysin turha.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 17.01.2018 kello on 20:52 ---kerro tästä tarkemmin? miksei niitä vanhempia voi käyttää? ei viitsi sellaista ominaisuutta sitten paljon enää arvostaa jos on täysin turha.
--- Lainaus päättyy ---
Käy liikkeessä vertailemassa niin huomaat eron. 2018 kwfu mallissa ainakin on suihkukaappi. Meillä -12 720ukfe ja siinä suihku on levystä kasattu sama wc tila. Tuo levy paisuu suurinpiirtein heti kun edes näkee vettä. Lisäksi on aika akropatiaa käydä suihkussa wc istuimen päällä. Kyllähän sillä nyt hätätapauksessa itsensä pesee mut missään tapauksessa se ei hyvä ole tai sovellu jatkuvaan käyttöön.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta