Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuauton vaihto vaunuun
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 9.01.2018 kello on 15:08 ---Emukilta ei Sportageen näyttäisi merkkikohtaista peiliä löytyvän, joten pitää alkaa universaaleja katselemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Vilkaise siinä tapauksessa nuo muiden suosittelemat Milencotkin.
Mulla on Hymeriä ja toisaalta veneen vetoa varten Rytkyllä, yleismalliset Emukit. Kyllä nekin kiinni pysyy, mutta sai useamman kerran kiristellä, kun tuntui, että kumi antoi aina myöten.
Niiden kiinnitys on erilainen ja nyt muuten vasta muistankin, että Touranissa Emukit oli mun mielestä huomattavasti jämerämmin kiinni kuin nuo Milencot, auton peilin ympäri tulevilla jämäkillä metallisilla "kynsillä" (muistelin edellä näitä uusia yleismallisia, ne on kuten tuo Milenco). Eivät liikkuneet mihinkään kiinnitettyinä, eikä säätö muuttunut.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 9.01.2018 kello on 15:08 ---Kiitokset taas kerran. Todennäköisesti olisin tullut Motonetista 10 e peilit taskussa ja myöhemmin ihmetellyt, miksei peilit pysy paikallaan :o
Emukilta ei Sportageen näyttäisi merkkikohtaista peiliä löytyvän, joten pitää alkaa universaaleja katselemaan.
--- Lainaus päättyy ---
MInä olen varmaan 10 vuotta vetänyt yksillä ja samoilla motonetin peileillä 29.90 e / kpl. Oikein hyvät, ei ole tarvinnut kiristellä matkan aikana, eikä tehdä mitään muutakaan. Minulle aivan riittävät. Saa kahta eri leveyttä. Kiinnitys metallikynnellä peilin kehykseen ylä tai alareunaan. Eikä itketä, jos yksi peili hajoaa, voi ostaa 1 kpl kerrallaan motonetistä. Tosin ei ole vielä hajonnut eikä edes tippunut :D Ja kaiken lisäksi ihan hyvänäköinen kun ei ole mitään tappeja pitkälla eikä mitään muutakaan huminan aiheuttajaa näkyvillä. Ja nuo kiristysruuvit saa vielä kannen alle piiloon.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/451180/Asuntovaunupeili-1kpl-E-hyvaksytty
juzzi:
Niinii mut nää onki jo 29,90 peilit, ei kympin :D
Autossa kääntyy peilit kylkiä vasten kun koneen sammuttaa, sekin pitää ottaa huomioon, ettei kyljessä ole peilin muotoista klommoa ::)
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 9.01.2018 kello on 17:54 ---Niinii mut nää onki jo 29,90 peilit, ei kympin :D
Autossa kääntyy peilit kylkiä vasten kun koneen sammuttaa, sekin pitää ottaa huomioon, ettei kyljessä ole peilin muotoista klommoa ::)
--- Lainaus päättyy ---
sen yleensä saa pois päältä. itse en tykkää kun talvella peilin varret on jäässä ja väkisin yrittää kääntää niin otan pois käytöstä.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: juzzi - 9.01.2018 kello on 17:54 ---Autossa kääntyy peilit kylkiä vasten kun koneen sammuttaa, sekin pitää ottaa huomioon, ettei kyljessä ole peilin muotoista klommoa ::)
--- Lainaus päättyy ---
No tuolla ed.sivun lopussahan oli tuo kuvani, Milencot kiinni ja QQ:n peilit kylkiä vasten, Toimii Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta