Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Matkailuauton vaihto vaunuun
T-Cat:
Ai tämä olikin esittele vaunusi ja varusteesi kokonaisuudessaan topic? Hyvähän se on että kysyjälle annetaan esimerkkejä sopivasta kalustosta.
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 1.03.2018 kello on 22:31 ---Ai tämä olikin esittele vaunusi ja varusteesi kokonaisuudessaan topic? Hyvähän se on että kysyjälle annetaan esimerkkejä sopivasta kalustosta.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se itse tärkein asia ole jo hoidossa kun ketjun aloittaja sai vaunuhankinnan jo tehtyä.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 1.03.2018 kello on 22:49 ---Eiköhän se itse tärkein asia ole jo hoidossa kun ketjun aloittaja sai vaunuhankinnan jo tehtyä.
--- Lainaus päättyy ---
Yojimbo lainasi aloittajan ketjua, siihen viittasin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 1.03.2018 kello on 22:31 ---Ai tämä olikin esittele vaunusi ja varusteesi kokonaisuudessaan topic? Hyvähän se on että kysyjälle annetaan esimerkkejä sopivasta kalustosta.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä sanotaan myös lobbaamiseksi. Miten saataisiin suomeen jo toinen samanlainen :P
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 1.03.2018 kello on 22:49 ---Eiköhän se itse tärkein asia ole jo hoidossa kun ketjun aloittaja sai vaunuhankinnan jo tehtyä.
--- Lainaus päättyy ---
Niin se eka, nyt lobataan seuraavaa kysyjää.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 2.03.2018 kello on 07:59 ---Sitä sanotaan myös lobbaamiseksi. Miten saataisiin suomeen jo toinen samanlainen :P
--- Lainaus päättyy ---
--- Off-Topic: ---Eiku se olis jo kolmas. ;D
BestCaravan on huomannut markkinointitutkimu ksessa Dethleffs C'go 495 QSK -mallin olevan netissä suomen kolmanneksi puhutuin vaunumalli ja ottanut siksi yhden kokeeksi myyntiin ;D (ja kaikki tietää, eräs Pålar on se puhutuin ja yksi Kaabe tulee kakkosena perässä ;D )
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta