Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rimojen poisjättö rakenteesta?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.12.2017 kello on 14:51 ---Mikä on 'suojakäsittely'?
--- Lainaus päättyy ---
No siis oikea työnimi on tiiveyskäsittely ja käytännössä se on pohjan määrättyjen kohtien suojakäsittely jollain mömmöllä. Itsellä bränikkä vaunu, niin hyvin bongaa sieltä nuo paikat mihin on ruiskuteltu ja mitkä on yhä tehtaan jäljiltä = kauttaaltaan koko pohjaa tuossa ei siis ruiskutella 8)
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 30.12.2017 kello on 15:03 ---No siis oikea työnimi on tiiveyskäsittely ja käytännössä se on pohjan määrättyjen kohtien suojakäsittely jollain mömmöllä. Itsellä bränikkä vaunu, niin hyvin bongaa sieltä nuo paikat mihin on ruiskuteltu ja mitkä on yhä tehtaan jäljiltä = kauttaaltaan koko pohjaa tuossa ei siis ruiskutella 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ja tämähän liittyy Topiciin rimojen pois jättämisestä? Paremminkin taas oman kamppeen kehumista estoitta...
Yankka:
Kyllähän toi muovin työstö rimoiksi onnistunee kaikilta ketä sen puustakin veistää jopa helpommin kun taivuttaessa ei hajoa niin helposti jos tekee lämpöisessä ja lämmittelee edes vähä saa tiukempia mutkia paksumasta siivusta. Itse näkisin ongelmaksi enemmän muovin "vanhenemisen" se kun tuppaa kovettumaan ajan saatossa ja hajoaa yllätävänkin helposti sitten pakkasella. Kymmenen vuoden päästä oletuksella että vaunu ei vuoda lumikuorma saattaa tulla katosta läpi hyvinkin helposti kun puu pitäisi siinä pintansa. vetäessä vaunua tämän kovettuman johdosta voi alkaa halkeilemaan myös ihan kesäaikaa. Toki muovilaaduilla on eroja
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 30.12.2017 kello on 22:48 --- Itse näkisin ongelmaksi enemmän muovin "vanhenemisen" se kun tuppaa kovettumaan ajan saatossa ja hajoaa yllätävänkin helposti sitten pakkasella. Toki muovilaaduilla on eroja
--- Lainaus päättyy ---
Ei nyt sentään enää mitään 'kuttaperkka-aikaa' eletä.
Siellä seinän sisällä ei edes UV pääse jylläämään.
Eri asia on sitten löytää tuollaiseen rakenteeseen sopivaa muovia.
Rölli:
jo kaksankyt luvulla TEVE teki rimattomia koreja ilman ainuttakaan ruuvia itse korirakenteessa, ja niintekee lähes kaikkinyky valmistajat,mikäsiinäniinvaikeeta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta