Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Talvimatkailun mielekkyys kulkineella

<< < (2/11) > >>

Jgahpir:
Itse en laskettele, joten voin harrastaa liikkumista halvemmilla seuduin.
Vähän enemmän extreme matkailua, mutta vuosimalli 2002 retkiauton hinnalla olen hankkinut saunamökin tunturista.
Kun mökki on halpa, ei ole paineita sen käyttämisestä ja käyttämättömyydestä .
Oma harrastus on se retkeily ja reissaaminen, joten asunkin tässä reissuautossa melkein koko talven.

armas ujomieli:
On oma tunnelmansa talvella. Ensi viikolla mm. Vuokattiin. Puskassa maksaa sen vitosen yö mitä kaasuun menee :P

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 27.12.2017     kello on 20:57 ---On oma tunnelmansa talvella. Ensi viikolla mm. Vuokattiin. Puskassa maksaa sen vitosen yö mitä kaasuun menee :P

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tuo puska oikein harrastavan lapsiperheen 1 lomakohde

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 27.12.2017     kello on 21:35 ---Ei ole tuo puska oikein harrastavan lapsiperheen 1 lomakohde

--- Lainaus päättyy ---

Tahtoo olla vähän hikisiä talviharrasteet, että hyvin ymmärrän tämänkin. Kovin isoa perhettä ei iltaisin pesaista kulkineessa.
Joku lumikenkäretki tähtirepostaivaan alla voi kuitenkin olla jonkun illan ohjelma. Väitän että jää kaapuntilaiselle melko hyvin mieleen.

pamaus:
Itse kun asumme "puskassa", niin ehkä sitä puskaa ei kulkimella enää vapaa-aikana oikein etsi  ;D

Talvimatkailu vaunulla voisi olla ihan mukavaa, jossakin vaiheessa, mutta tällä hetkellä ei kovin pitkiä reissuja, lähinnä kyläreissuja.

Juuri vetelin moottorikelkalla ladut tenaville tähän lähimaastoon, kun tuota luntakin vähän satoi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View