Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Talvimatkailun mielekkyys kulkineella
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 29.12.2017 kello on 19:51 ---Sehän se on tämän harrastuksen suola, ilmoista riippumatta vapaata liikkumista ,talvisin minusta on mukavampi liikkua kuin kesällä ja yöpyä milloin missäkin. Itsellä roikkuu aina peräkärry koukussa ja nyt viimetalvet siellä kärryn kuomun alla on ollu lumilinko jolla olen vetaissut itselleni parhaimman puskapaikan näille levikeille joilla ei ole talvikunnossapitoa. On ollu rauhaisat yöt nukkua omassa lumirännissä, kukaan ei ole pyrkinyt viereen :D
--- Lainaus päättyy ---
No perkkele, juuri ajettelin tuota linkohommaa, ja olin varma ettei kukaan muu ole niin hullu ;)
Nythän se pitää ottaa, kun joku on jo avannut ns tien..
Ps, mun saunamökkimatka on 1150km. Menopaluu lennot maksaisi 109€ Ivaloon, että ei siis mitään järkeä tässä harrasteessa!
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa - 29.12.2017 kello on 19:51 --- Itsellä roikkuu aina peräkärry koukussa ja nyt viimetalvet siellä kärryn kuomun alla on ollu lumilinko jolla olen vetaissut itselleni parhaimman puskapaikan näille levikeille joilla ei ole talvikunnossapitoa. On ollu rauhaisat yöt nukkua omassa lumirännissä, kukaan ei ole pyrkinyt viereen :D
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on kyllä asennetta Thumb
Eipä ole tullut pieneen mieleenkään kuljettaa omaa lumilinkoa mukana.
Arska:
Kävi tuossa hetki sitten naapuri tarjoomassa nastarenkuloita mulle, olisin saanut ilmaiseksi, eipä ollut tarvetta, kun tuolla meidän adrialla mitään tee talvella. Pari talvea koettivat mutta kaasun kulutus oli kova ja ilman sähköisiä lisälämmittimiä ei tarennut. Meillä sattuu olemaan samanmoiset kulkimet.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.12.2017 kello on 17:49 ---Sul onkin Scudo, niinkuin mullakin... :)
--- Lainaus päättyy ---
No sillä scudolla olikin kiva vetää, kun oli reilusti ytyä ja se oli suuntavakaa. Mulla on nykyisin transit custom, josta ei voi sanoa kumpaakaan edellämainittua, vaikka paperilla pitäisi olla jopa vääntävämpi. Scudolle ei valitettavasti löytynyt Tampereen seudulta laadukasta ja siedettävän hintaista huoltoa, joten se piti vaihtaa pois.
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 29.12.2017 kello on 21:50 ---No sillä scudolla olikin kiva vetää, kun oli reilusti ytyä ja se oli suuntavakaa. Mulla on nykyisin transit custom, josta ei voi sanoa kumpaakaan edellämainittua, vaikka paperilla pitäisi olla jopa vääntävämpi. Scudolle ei valitettavasti löytynyt Tampereen seudulta laadukasta ja siedettävän hintaista huoltoa, joten se piti vaihtaa pois.
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuo Scudo liian pieni Italia Motorille? Ducatot ainakin huoltaa laadulla ja sopivalla hinnalla?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta