Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?

<< < (16/37) > >>

Alan:
^

Miksei tuon verran kuuluisi?

On 5-ovinen, 4 paikkainen, ilmastoitu, keskuslukitettu, ym. - perusmalli ei ole. Tavaratilaa ei juuri ole muttei tarvikaan, kun on sen lisäksi kaksi isotavaratilaista autoa. Aygo ei oikeastaan ole kauppakassi vaan tilapäinen työmatkakulkine.

Takuu on ollut ja mennyt, mutten uskoisi ihan heti perusteellisesti laukeavan.

K.E.V:
Mahtuux siihen aikoon 5 ovea  ::) Eips varmaan ole isoja.  :o   Leikki leikkinä, alkoi vaan naurattamaan 5 ovinen tilava auto  ;)
Ei silti, hyvä kauppa kassi .Kun tarttee isompaa lähdet a-autolla kauppaan  ;D

Japa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.09.2011     kello on 13:52 ---kaupat sovittu lähes ajamattomasta Toyota Aygo:sta

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.09.2011     kello on 17:36 ---Takuu on ollut ja mennyt, mutten uskoisi ihan heti perusteellisesti laukeavan.

--- Lainaus päättyy ---

Onko meillä eri perspektiivi vai miten yli 3-vuotias auto voi olla lähes ajamaton ???

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.09.2011     kello on 17:58 ---Mahtuux siihen aikoon 5 ovea  ::) Eips varmaan ole isoja.  :o   Leikki leikkinä, alkoi vaan naurattamaan 5 ovinen tilava auto  ;)
Ei silti, hyvä kauppa kassi .Kun tarttee isompaa lähdet a-autolla kauppaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Aika ilkeästi vastattu >:(

Hyvää ja kestävää autoa on hankkimassa.
Mulla on ollu kolme tojotaa ja varmoja
kulkijoita ovat olleet.

Ei huono valinta.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.09.2011     kello on 18:25 ---  Aika ilkeästi vastattu >:(

Hyvää ja kestävää autoa on hankkimassa.
Mulla on ollu kolme tojotaa ja varmoja
kulkijoita ovat olleet.

Ei huono valinta.

--- Lainaus päättyy ---
Sorry, ihan vilpittömin mielin vastasin jotta >

--- Lainaus ---Mahtuux siihen aikoon 5 ovea  Eips varmaan ole isoja.     Leikki leikkinä, alkoi vaan naurattamaan 5 ovinen tilava auto 
  Ei silti, hyvä kauppa kassi .Kun tarttee isompaa lähdet a-autolla kauppaan 

--- Lainaus päättyy ---
Olen varmaan vähäntyhmä kun en ymmärrä mitä ilkeätä vastasin ? Huulen heitin auton koosta ja kehuin vielä mukana. No tulkintansa kullakin  :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View