Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?
kimi:
Siskollani on Octavia ja Fabia, molemmat minulle kohtalaisen tuttuja ja jonkin verran käytössä kun meillä ei ole omissa koukkua muuta kun asautossa ja nurkkakuljetuksiin lainaan noita.
Fabia on -13 farkkumallia ja 1,6 diesel koneella. Peuspikkuauto joka ei sävähdytä, minulle epämukavat istuimet ja ei ne siskollenikaan taida istua kun hän käyttää lisätukia. Kilometrejä autossa noin 20 000 ja toistaiseksi siinä ei teknisiä ongelmia ole ollut, tosin enemmän ihmettelisin jos niitä olisi ollut.
Käytöstä moni asia on kiinni ja tuo linkkaamasi auto on pienellä 70hv koneella, 0- 100km/h 15s. Itse en viitsisi edes käydä koeajamassa ja kulutus varmasti reilusti yli ilmoitetun jos aikoo liikennevirran mukana pysyä.
K.E.V:
http://www.taloustaito.fi/fi-FI/+auto/ae/autoesittelyt-ja-merkkiuutiset/volkswagen-up Thumb
JJJ:
Minäkin olen alkanut etsiskelemään kauppakassia noiden lotjakkeiden seuraksi. Tuo aikaisemmin linkittämäni Fiesta olisi aika makoisa laite.
Corsan opc ja Abath 500 (595) myöskin sykähdyttävät.
expilotti:
Aakulla näyttää olevan tosi tyylikäs kehon siirtoon tarkoitettu hyötyajoneuvo.
Meidän tallissa on vain uudempia Rättäreitä: -80 mallinen kutonen ja -63 pikkupaku. Onhan noita rättäreitä ollut yhtäjaksoiseti yli 40 vuotta. Ja Hymermobilin keulaa koristaa tietysti Citroen -viikset. :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: expilotti - 7.01.2014 kello on 13:46 ----63 pikkupaku.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta minä olen jo kateellinen! :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta