Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?

<< < (29/37) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.01.2014     kello on 23:43 ---Tuon Sätkän valmistuspäivä on täsmälleen sama kuin minunkin.  :)
Elikä vietämme synttäreitä tallin kupeessa yhtäaikaa.

--- Lainaus päättyy ---

mä oon sit vain hengessä mukana  Thumb

Cowboy:
Kun jätät näiden tuotteet rauhaan niin menee jo suht hyvin
idän ihmeet
makaroonien
ranskikset
korean
ja honkkarin vehkeet

osta saku tai japsi niin saat rahoilles vastiketta, ite suosin enemmäm  sakua Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.01.2014     kello on 16:25 ----56 mallissa on esim. pienempi takaikkuna ja pitkä rätti

--- Lainaus päättyy ---

No niinpä...

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aippe -  4.01.2014     kello on 18:35 ---En hauku, mutta kokemusta on 15 vuoden ajalta. Yksi BX, kaksi C5:sta ja Peugeot 106. BX:sän hyväpuoli oli että se oli helppo huoltaa ja korjata. C5:sista löytyy vikalistaa A4:sen verran. Peugeotin hyväpuoli oli tehokas kone pienessä korissa, taka-akseli oli sitten luku sinänsä.

--- Lainaus päättyy ---

Edelleen suosittelen Peugeot 307 tai 308  hinta/laatu kohdalaan. Itsellä 307:sta 10 vuoden kokemus.

Varaosat ihan peruskamaa eikä mitään ihmeellistä mikä menisi rikkikään. Hyvä perusauto omassa hintaluokassa.   

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Cowboy -  5.01.2014     kello on 15:12 ---osta saku tai japsi niin saat rahoilles vastiketta, ite suosin enemmäm  sakua Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Mersujen kanssa ei aikoinaan ollut isompia ongelmia ja Opelia en ole laskenut autojen kastiin ollenkaan niinpä viime kesänä Merivan hankinta vaati aikamoisen ajatusmaailman myllytyksen. Olen ollut hankintaani tyytyväinen. Ilmeisesti poikani talvella tekemä opelin hankinta antoi uskoa omiin ajatuksiini.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View