Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?

<< < (27/37) > >>

pekkamal:
Mikäli haluaa auton joka on hyvillä varusteilla, kohtuu hintainen ja varmatoiminen, niin osta joku Ranskalainen.
Niitä haukkuu sellaiset joilla niitä ei ole ollut.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: pekkamal -  4.01.2014     kello on 09:10 ---Mikäli haluaa auton joka on hyvillä varusteilla, kohtuu hintainen ja varmatoiminen, niin osta joku Ranskalainen.
Niitä haukkuu sellaiset joilla niitä ei ole ollut.

--- Lainaus päättyy ---
No siks mullakin on kaikki autot ranskalaisia kaikilla herkuilla...koska olen sen arvoinen (lue persaukinen)

Niin paitsi tuo Klonkswakeni retkuiluautona...ni i ja jenkkiä tietty edustaa tuo maasturi Willys. Sillä voi mennä marjastaa. :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  3.01.2014     kello on 22:25 ---Mistähän se johtuu, että kesällä kun keinuttelen vanhalla -56 mallin rättärillä kauppaan, niin tulen aina hyvälle tuulelle...eikä siinä ole heppojakaan kuin 12.
Olenkohan miälenvikanen??

--- Lainaus päättyy ---

Olet näköjään käynyt pidemmälläkin reissulla...    ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.01.2014     kello on 12:23 ---Olet näköjään käynyt pidemmälläkin reissulla...    ;D

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla nyt noin uutta Sätkää ole...Tuohan lienee -58 mallinen.  :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.01.2014     kello on 13:01 ---Ei mulla nyt noin uutta Sätkää ole...Tuohan lienee -58 mallinen.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Hmm...  täytyy tarkistaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View