Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Galluppii ... mikä ois hyvä pikkuauto ... ns. kauppakassi ?

<< < (22/37) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 16.09.2011     kello on 12:07 ---Täällä kuukauden verran ajeltu Alffalla 156 2,5 V6 24V -00. Hauska vekotin  :P
Bensaakin menee vain vajaa 11l/100km nurkka ajossa  ;D
Hyvä foorumi alffoista löytyy http://www.alfabbs.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos linkistä, pitää tutustua.

2,0 koneella tuo on, mutta riittää minulle hyvin.

Pitää vaan kasata auto kun jo mainitsemani kaveri sen pari vuotta sitten osti hiukan kolisevana, alakerran laakerithan siinä oli hajoamispisteessä. Tyyppivikahan tuo on ja nyt kone on auki ja ala sekä yläkerta koneistettu, kanavia putsattu ja tarvittavat osat hankittu, pitää vaan kasata se ja samalla vaihtaa kytkin kun kerran on auki, no sekin on olemassa. Kaverin piti rakentaa se itselleen ja totesi, ettei aikaa vaan ole loputtomiin ja muitakin projekteja kesken ja teki tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä.   

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.07.2011     kello on 20:16 ---käytiin katsomas Keskusautohalis ihan ehtaa -11 mallia olevaa DACIA SANDEREO .. onko kellään kokemuksii tuosta biilistä ? hinta oli likimain noin 13.000e tais olla jonkun eetun  allekkin .. eikä yhtään kilometrejä mittaris .. jot pakasta sais ehtaa peliä :-\ , jos tuon uskaltais ostaa vaan .. romanias valmistettu , mut moootori oli Renautin 1,6.. takuuta tulis 3v ja korillekin ruostetakuu ..  .. aatelinkin , et moottori varmaankin huutaa sisälle niin kovaa , ettei ääntään kuule .. no pitäis varppina kävästä koeksil sillä joku päivä .. kattoo ny viittiiks tai kehtaaks , jos ei kuitenkaa osta sit mittää ..daciaa ... :o :o :o

--- Lainaus päättyy ---

On toki jo aika vanha aihe mutta voihan tämä olla silti ajankohtainen.  ;)

Nykyisin tähän Daciaanhan saa jo Renaultin uuden 0.9 litraisen bensaturbon ja osaan Dacian mallistoon 1.2 bensaturbon ja sellaisen 1.2 Tce:n Lodgy tila-auton koeajaneena voin sanoa ettei se moottori pidä meteliä ja kierroksetkin pysyvät alhaisena, 100 km/h todellisella nopeudella kierroksia 2000 k/min.

Toki vaatii ostajaltaan sitä ettei tätä autoa osteta naapurille, ei aiheuta mitään reaktiota...tai mistä minä sen tiedän.  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.01.2014     kello on 07:45 ---Toki vaatii ostajaltaan sitä ettei tätä autoa osteta naapurille, ei aiheuta mitään reaktiota...tai mistä minä sen tiedän.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

:o Tää on ilmeisesti yhä Savossa tärkeää.

Minä en ostaisi tuollaista alikokomoottoria vielä tekniikan kehityksen tässä vaiheessa.

pamaus:
Käytetty Peugeot 308

ihaa:
Meinaan vaan sitä että Dacialla ei välttämättä pääse "piireihin" vaan perus suomalainen ostaa automerkin jonka naapuritkin hyväksyvät.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View