rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauton renkaat  (Luettu 19798 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 18:47
  • Ukki
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #60 : 26.03.2020 kello on 17:31 »
Minulla on ollutMaxi ja sen alusta on jämäkämpi kuin perusversiossa. Orkkis Contit oli aika selkeästi kovemmat kuin nitä seuranneet Nokiat. Täytyy kuitenkin tunnustaa että se vain tuntui siltä.  MItään testejä mm mutka-ajoa tai jarrutuksia en tehnyt. Pari tilannetta sattunut molemmilla renkailla ja pysähtyminen todella tehokasta. Tavaraa pyrki suurin joukoin auton etuosaan. Mutka riittävällä nopeudella saa epäilemään ett kohta kaatuu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #61 : 2.04.2020 kello on 19:39 »
Vanha keskustelu. Minkälaisia kokemuksia kenelläkin nk M+S renkaista. Kuten Agilis Camping tms malleista? Äänekkyys, märkäpito , kulutuskestävyys jne
Sain sikamaisen  :laugh: määrän hyviä kokemuksia omista. Ostin Michelin Agilis Camping it ihan muualta saadun palautteen perusteella.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #62 : 2.04.2020 kello on 19:44 »
Eikö nuo Campingit vaadi tosi isoja paineita.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:31
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #63 : 2.04.2020 kello on 20:17 »
Sain sikamaisen  :laugh: määrän hyviä kokemuksia omista. Ostin Michelin Agilis Camping it ihan muualta saadun palautteen perusteella.

Muutaman Continental sarjan jälkeen misukat ja minultakin misukoista vain hyviä kokemuksia.

Ps. Ei contikaan huono ole mutta niin sairaan kova. . .

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #64 : 2.04.2020 kello on 20:18 »
Ei, varmaan alustasta kiinni. Virallisella paljon juttua. Ja tiedät mistä ostin  ;D Tosin alle tiistaina vasta kun karanteeni loppu.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:45
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #65 : 20.10.2020 kello on 10:29 »
Tuli hankittua loppukesän ajoihin Hankookin Ventus primet alle contin premiumcontaktien jälkeen ja täytyy sanoa että yllättävän hyvät gummit. Hiljaiset ja ainakin mondeossa mukavammat ajella. Kesto selviää vuoden päästä. Contit ei tuossa vakuuttaneet.

Noiden kokemusten perusteella tuli hommattua myös hankookin nastakummit...
hiljaiset on nämäkin ....ja ookoo ajella.  Thumb
Conteja ei uskaltanut ostella kun testeissa hukkasivat nastansa.... ;)
Edelliset oli contit ja kesti 2 talvea...ei hyvä. Thumbd

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:01
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #66 : 20.10.2020 kello on 16:12 »
Minä löysin mersua rempatessa vuosikertakumia  ^-^




Asian toiseen laitaan liittyen olin laittamassa ivecoon nastarenkaita alle, siinä tuli mukana täyspintaiset renkaat ( 6 kpl) mutta näytti olevan vuodelta 2004 eli 16 vuotta vanhat.. Ei oo paljoa vissiin talvella ajettu  :laugh: Valitsin mielestäni kaksi huonointa ja vein pajalle että laittavat uudet, suosittelivat nexeniä erittäinkin hinta/laatusuhteeltaan hyväksi joten kokeillaan sellaisia. Etuakselille nimittäin haluan varmaa pitoa, paripyörissä nyt menee nuo vanhatkin.
Kerron kyllä nexeneistä jahka ne kerkiää alle saakka.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:27
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #67 : 20.10.2020 kello on 16:17 »
Minä löysin mersua rempatessa vuosikertakumia  ^-^

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


Asian toiseen laitaan liittyen olin laittamassa ivecoon nastarenkaita alle, siinä tuli mukana täyspintaiset renkaat ( 6 kpl) mutta näytti olevan vuodelta 2004 eli 16 vuotta vanhat.. Ei oo paljoa vissiin talvella ajettu  :laugh: Valitsin mielestäni kaksi huonointa ja vein pajalle että laittavat uudet, suosittelivat nexeniä erittäinkin hinta/laatusuhteeltaan hyväksi joten kokeillaan sellaisia. Etuakselille nimittäin haluan varmaa pitoa, paripyörissä nyt menee nuo vanhatkin.
Kerron kyllä nexeneistä jahka ne kerkiää alle saakka.
Mulla on nyt retkuiluautossa Nexen kesärenkaat...

Kuluvat aika nopeasti. Muuten mukavat ajaa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:34
  • Callengr
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #68 : 20.10.2020 kello on 16:55 »
Mulla matkiksessa nexenit nastoilla ollu jo pari talvea ja kaikki nastat tallessa ja ihan hyvät ajaa. Halvimmat oli mitä keskipinnasta löytyi!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Matkailuauton renkaat
« Vastaus #69 : 20.10.2020 kello on 17:28 »
Yhdistetty tarpeeton uusi avaus olemassaolevaan aiheeseen.