Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Onkos sulla hands free autossa jos vastaat puhelimeen ajon aikana ?

<< < (11/13) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.12.2017     kello on 10:28 ---Joidenkin mielestä tyhmään luuriin puhuminen on silti turvallista.

--- Lainaus päättyy ---

Valitettavasti.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.12.2017     kello on 10:28 ---Joidenkin mielestä tyhmään luuriin puhuminen on silti turvallista.

--- Lainaus päättyy ---
Miten se eroaa puhumisesta bluetoothiin, kaiutinmikkiyhdiste lmään tms
Ja jos ei pysty syömään purkkaa ja kävelemään yhtä aikaa niin sitten pysähtyy puheen ajaksi tai on puhumatta.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.12.2017     kello on 10:48 ---Miten se eroaa puhumisesta bluetoothiin, kaiutinmikkiyhdiste lmään tms
Ja jos ei pysty syömään purkkaa ja kävelemään yhtä aikaa niin sitten pysähtyy puheen ajaksi tai on puhumatta.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan jonkun verran niitä kävelee puhuessaan auton alle ;)
Ei se että ääntä lähtee, vaan se että joutuu keskittymään tärkeään asiaan vie huomion pois edessä olevasta.
Siihen ajon aikaiseen puhumiseen on se vanha testi jolla selviää onko niin tärkeä ihminen ettei voi olla puhumatta autolla ajaessa luurista, tuutista, kuulokkeesta tai muuustakaan riippumatta. Sormi vesilasiin ja pois, jos jää reikä veteen, niin senkun jatkaa pälpätystä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.12.2017     kello on 10:48 ---Miten se eroaa puhumisesta bluetoothiin, kaiutinmikkiyhdiste lmään tms

--- Lainaus päättyy ---
Minä en valitettavasti käytä HF:tä....

Yleensä en ajaessa vastaa puheluihin, mutta vilkaisen kyllä kuka on soittanut. Mailit ja tekstarit ei omassa autossani jostain syystä kuulu HF:n kanssa, niin olen ottanut BT:n pois käytöstä.
Itse en oikein pysty puhumaan ja tekemään kunnolla jotain muuta yhtä aikaa. Ilmeisesti mulla on sellaiset putkiaivot. Asiat saattavat mennä pieleen jo paikallaan, kun höpisen puhelimeen ja kytken vaikka perävaunua.
Niin ja purkkaa jauhan paljon, mutta en pysty puhumaan ja jauhamaan purkkaa yhtä aikaa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 23.12.2017     kello on 11:00 ---Ihan jonkun verran niitä kävelee puhuessaan auton alle ;)

--- Lainaus päättyy ---
Minä kutsun niitä liikenteessä kännykkä zombeiksi.....

Jalankulkija kävelee suojatietä tuijottaen kännykkäänsä. Sitten pysähtyy keskikorokkeelle, eikä nosta katsettaan sen vertaa, että näkisi autojonon odottavan.
Näitä on aina vain enemmän, eivätkä kaikki ole nuoria. Toisaalta olen ihmetellyt, miten nuoret mopoautoilijat näppärästi somettaa ajon aikana keskellä kaupunkia. Se tuntuu olevan pikemminkin tapa nykyään.
Tiedän, että ainakin yksi rahtikuski sai loparit, kun käsivaraisesti kuvasi kaikenlaista ajon aikana ja pisti nettiin. Oli kyllä jo aikaisemmin sanottu, että töissä tehdään töitä ja vapaa-ajalla sometetaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View