rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Onkos sulla hands free autossa jos vastaat puhelimeen ajon aikana ?  (Luettu 14398 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:32
  • Eläkeläinen
Minä olen kokeillut paljon erilaisia mutta tätä nykyistä voi kyllä kehua muillekin.
Eli Plantronics Voyager Legend on paras tähän mennessä kokeilemistani.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
Ei mennyt jakeluun ?
Kylmää luuria ei tarvitse tuijottaa näppäillessään.
Ajattele uudelleen  ::)

Ei mennyt....
Puhelinta ei saa näppäillä ajaessa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:42
Tämä menee kysymyksen ohi mutta mikä paras korvaan laitettava bluetooth kuuloke?Ei ota tausta ääniä,ei paina korvaa ja muutenkin hyvä käytössä.Merkki ja malli.

Parasta ei ole varmaan vielä tehtykään, mutta hyviä kyllä on.

Nämä ovat yksilökohtaisia laitteita, mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle lainkaan.

Itse käytän tuollaista, edullinen, toimiva, ei paina korvaa

https://www.amazon.de/Plantronics-Explorer-50-Bluetooth-Headset-Schwarz/dp/B00SF6NR5G/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1513694301&sr=8-1&keywords=explorer+50

Lukaise 838 asiakasarviota ja tee oma johtopäätös.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Ei mennyt....
Puhelinta ei saa näppäillä ajaessa.
Ei sitä kylmää luuri tarvitse näppäillä , nostat pidikkeestä niin vastaa tai jos puhut jo hf:ssä puhelu siirtyy kylmään luuriin.
ILMAN NÄPPÄILYÄ.
lisäksi siihen luuriin ei tuu tapatalkkeja, whatsappeja , viestejä tms  :-*

  • Vieras


  • Olen niin vanhan aikainen etten omista edes älypuhelinta. En ymmärrä mitään noista nappikuulokkeista, tms, kädet vapaana systeemeistä.
    Olen ajatellut, onko myytävänä (uusia) noita vanhanajan kännyköitä pelkkään soittamiseen  ja tekstiviestin lähettämiseen?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    On niitä jotain huuhaa härveleitä tarjolla. Vanhoja käytettyjä Nokialaisia menee jatkuvalla syötöllä meiltä.

  • Vieras
  • On niitä jotain huuhaa härveleitä tarjolla. Vanhoja käytettyjä Nokialaisia menee jatkuvalla syötöllä meiltä.

    Mitä hintaa luokkaa oli tuollainen toimiva nokialainen?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    20-40€ /kpl , jotain kalliimpiakin 1100 mallin myin äsken 15€, pokalla oli laturi ennestään.

  • Vieras
  • 20-40€ /kpl , jotain kalliimpiakin 1100 mallin myin äsken 15€, pokalla oli laturi ennestään.

    Selvä. Kiitoksia infosta. Kun tulee tilanne, palaan asiaan yv:n muodossa.  Hyvää Joulun odotusta.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:58
    Ei ole ainakaan omassa kylmässä luurissa ainoatakaan nappulaa tai näyttöä minkännlaista.
    Tuskin se luuriin puhuminen on vaarallista , näytön selaaminen ja naputtelu on

    Mulla johto kiertäs ratin ympäri koska joudun pitään luuria vasemmassa korvassa.
    Mulla tämmönen käytössä https://www.verkkokauppa.com/fi/product/38521/hcfdn/Plantronics-Voyager-5200-Bluetooth-headset 
    Ja tuosta lälläristä meillä radiopuhelimet työkäytössä ja mikkiä pystyy ja saa käyttää ajaessa ääni kuuluu sitte itse laitteesta ja kun äänen säätö kaakossa niin kuuleekin riippuen toisen pään puhujasta ja mikki saa olla telineessä kiinni kokoajan.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.04.2024 kello on 09:16
    Soitan ja vastaan ihan perinteisesti vaikka kaikissa autoissa olisi mahdollisuus kytkeä Hands freelle bt:n kautta.  Ei vaan ole minun juttuni.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:48
    ^
    Jabra
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/8403/dvxqb/Jabra-Storm-langaton-bluetooth-kuuloke

    Mulla on ollut pari tuon mallin edeltäjää, tykkäsin käyttää, mutta eivät kestäneet mun käytössä. Hyvä ääni molempiin suuntiin ja helposti säädettävissä puhelun aikaan. Nyt joku parin kympin plantronics ollut vuoden verran ja yllättävin hyvin toimii sekin.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59726/fxnbr/Plantronics-Explorer-ML10-Bluetooth-headset-harmaa

    Nappikuullokkeista en tykkää ja nuo sankamallit ei syö ympäristön ääniä paljoakaan. Pari kuukautta sitten menetin äkillisesti kuulon toisesta korvasta ja varsinkin sen jälkeen on ollut tärkeää ettei kuuloke tuki sitä ainoaa kuulevaa korvaa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:48
    • Lempäälä
      Syntiä on tehty-tosin harvoin, kun tuo meikäläisen puhelin ei joka päivä soi.  :D
      Jos kuitenkin ajon aikana päätän vastata, kuten tässä kuussa kerran kävi. Ehkä vaarallisin vaihe on taskusta kaivaminen, toiseksi vaarallisin on mielestäni puhuminen, nytkin meni matka ikäänkuin unessa puhelun aikana. Puhelimen korvalla pitäminen suoralla tiellä, jossa kuitenkaan ei rattia saa kääntää kieroskaupalla, ei mielestäni juurikaan haittaa. Josko tulee paha paikka, voihan sen pudottaa, jos kädelle huomaa parempaa käyttöä.