Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Onkos sulla hands free autossa jos vastaat puhelimeen ajon aikana ?

<< < (3/13) > >>

megaman:
Saako kelloon puhua Ritari Ässä tyyliin?  ;D

Luvattoman paljon tienpäällä tulee vastaan raskaan kaluston ammattilaisia luurit korvilla. Niissä pitäisi määrätä luutuutit pakollisiksi. Harvemmin nään bussikuskien luureihinsa höpöttävän.
Ja jotkut kuriiripalveluiden kuskit puhuu luuriin paketteja asiakkaalle tuodessaankin, kännykkä pysyy korvalla kuin liimattuna. Jopa kuittauksen aikana.

Vaeltaja:
Onhan noita erilaisia hans free laitteita kerääntynyt jokusia. Useinmat jääneet vähälle käytölle tai pelkälle kokeilu asteelle, minun käytölle huonon sopivuutensa vuoksi. Tällä hetkellä on tompan navissa ja aurinkolippaan laitettava HF mallit autoissa. En jostakin syystä oikein tykkää käyttää noita kaiutin mallisia HF laitteita.

Vanhoja langallisia korvanappeja on kourallinen. Tullut puhelimien mukana. Erittäin epämukavia käyttää, joten käyttö on jäänyt muutamien erikois tilanteiden hoitamiseen lankanapeilla.

Langattomia korvanappeja on 3. Tämä viimeinen Samsung on osoittautunut tähänastisista parhainmaksi. Istuu korvaan hyvin, eikä tunnu epämukavalta pitkään korvassa ollessakaan. Hyvä akun kesto, selkeä ääni riitävällä voimakkuuden säädöllä. Helposti käsiteltävät säätöpainikkeet käytön aikana tarvittaessa. Tätä on tullut käytettyä jopa kotioloissakin puheluihin vastaamiseen.

HiTec:
Auton varustukseen kuuluu kiinteä BT-HF ja ilmeisen toimivakin, sillä melko hyvin tuntuvat soittajat selvää mun höpinöistä saavan ;D

"Masi":
Nämä auton omaan äänentoistoon kytketyt on hauskoja,  kaikki kansa kuulee kun ovi kajarit paasaa. Niskatuessa oleva toimii paremmin.
Itse en käytä, vaimo vastaa ja jos yksin olen, niin soittelen takaisin päin joskus pysähdyksen aikaa jos katson tarpeelliseksi.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.12.2017     kello on 17:38 ---Toki ja sitä käytän aina autossa ollessani. Samalla se siirtää näppärästi puhelimesta navikoinnin, viestit, Spotifyn sun muut auton omien hallintalaitteisen kautta käytettäväksi.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

--- Lainaus päättyy ---
taas olen järjettömiä lakeja vastaan. en ymmärrä miten puhelimen kädessä pitäminen tekee siitä vaarallisen, kun se on kytketty auton järjestelmää ja lukee ajaessa auton näytöltä iltalehteä se on turvallista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View