Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elämä kortilla ?
aakoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 9.12.2017 kello on 16:19 ---Ne korttikoulutukset mihin olen osallistunut ovat olleet huuhaata."Loppukoe" pidetään niin monta kertaa että kaikki kurssiin osallistuneet pääsee läpi. Osaamisella ei ole mitään merkitystä.
Viimeisimmällä "työturvallisuuskurs silla", joka käytiin suomeksi oli ranskaa puhuva henkilö. Ei osannut suomea, auttavaa englantia. Sai kortin.
--- Lainaus päättyy ---
Kuorma-autonkuljettajan ammattipätevyys koulutukseksikin tuolla kurssilla oleilu käy, edes koetta ei tarvitse suorittaa :-\
Ja jos haluaa, voi kurssilla kokeeseen osallistumatta istua 4 kertaa niin saa 4 ammattipätevyyspäiv ää ;D
Pate:
Lerssinen on melkein saman alan duunari kuin minäkin.
Minulla on nyt lähinnä tuo päällimmäinen kortti tärkein. :-)
Hutikuti:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 9.12.2017 kello on 22:26 ---Lerssinen on melkein saman alan duunari kuin minäkin.
Minulla on nyt lähinnä tuo päällimmäinen kortti tärkein. :-)
--- Lainaus päättyy ---
Samanlainen tärkein kortti on minullakin ja samasta firmasta näköjään. Toivottavasti on mahdollisimman pitkään voimassa molemmilla ;)
Pate:
Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 9.12.2017 kello on 23:23 ---Samanlainen tärkein kortti on minullakin ja samasta firmasta näköjään. Toivottavasti on mahdollisimman pitkään voimassa molemmilla ;)
--- Lainaus päättyy ---
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Hutikuti - 9.12.2017 kello on 23:23 ---Samanlainen tärkein kortti on minullakin ja samasta firmasta näköjään. Toivottavasti on mahdollisimman pitkään voimassa molemmilla ;)
--- Lainaus päättyy ---
Olette siis samassa firmassa duunissa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta