Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Käyttämäsi lämmitysmuoto !

<< < (5/11) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki -  8.12.2017     kello on 10:59 --- onko kaasuakin kesä ja talvilaatua niin kun dieseliä ?
En oo kuullut yli 35 v. Karavaanari aikana.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole...

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.12.2017     kello on 11:00 ---Ei ole...

--- Lainaus päättyy ---
NO EiPÄ OLE

smy:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mjerica -  8.12.2017     kello on 06:23 ---@smy: "Laitoin sähköä ensisijaisena: Yksi 700W öljypatteri
       (joka ottaa mittarin mukaan n. 650W)."
      "Patteri on ehkä täydellä termostaattiasetuks ella puolet
       ajasta päällä (jos tuota termostaatiksi edes kehtaa kutsua)."

Tuo on juurikin sellainen "tavaratalolaatuinen" öljytäytteinen
jollaisen hahmottelin ketjussa:

https://karavaanari.org/index.php/topic,18623.0.html

eli yksiselitteisesti huijausta.
Jos kiinnostusta niin jatketaan mielellään yllämainitussa
ketjussa.

--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta todettavaa tähän. Itse olen kohtuu tyytyväinen laitteeseen. Jos on esittää vastaavassa hintaluokassa vaihtoehto jossa ei ole puhallinta niin otan mielellään tiedon vastaan? 10A paukuilla kåyttää 2 patteria kevyesti. 6A ei enää....

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  8.12.2017     kello on 09:10 ---  Kotipihassa, kaasupullon pohjilla, jos on, tänä syksynä toin kolmesti pannuhuoneelle pullon lämpiämään, kun oli "kesäkaasua", sitten vasta tuli tyhjäksi.
   Muulloin kotona 300W. patteri tai auton sis. puhallin.

--- Lainaus päättyy ---

Jostain syystä minulle kävi samalla tavalla. Kaasu loppui ja mikään kaasulaite ei toiminut, nostin pullon autosta ja laitoin toisen vajaan tilalle. Siitäkin loppui kaasu ja kun olin viemässä noita vaihtoon, ensimmäisessä vaidetussa selkeästi hölkyi kaasu. Pullo takaisin autoon ja vuorokauden sillä lämmitti ja teki ruokaa.

Tuo oli Puuilosta haettu ja miksei pullo tyhjennyt ensiyrittämällä jää arvoitukseksi. Oisko mennyt tukkoon jotenkin

jus66si:
Kaasulla ensisijaisesti aina silloin kun lämmitystä tarvii. Autossa on Truma C3402 eikä sähköpatruunaa. Auto on vuosimallia 2000 ja meillä ollut vuodesta 2011.

Trumassa ei ole vikoja ollut. Ainoa mikä on joskus oikeasti säikyttänyt, oli käry, joka tuli kiertoilmapuhallink otelon vaahtomuovi(?) eristeen kovettuneesta liimasta. Kun poistin sen loppui käry.

Vaatekaappiin olen tehnyt  kokeilumielessä lähelle seinää kolme 20mm reikää välilattiaan, joka on yhteydessä "pannukaappiin"Tarkoitus oli saada pannukaappiin kertyvää hukkalämpöä ylempään kaappiin missä oli ulkovaatteet. Puhallus suuttimista asuinosaan tehostui hieman näiden aukkojen lisäämisen jälkeen..
Ilmeisesti puhaltimen käyttämä korvausilma lisääntyi, koska itse yläkaapin lämpöihin vaikutusta ei näyttänyt olevan.pannun käydessä..

Yksi ilmaputki on kerran irronnut kiinnikkeestään. Eipä tuossa muuta ole ollut (puuta koputellen) ::))

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View