Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

vaihe/nolla/maa

<< < (69/71) > >>

Mautoilija:
Rasiaa avaamatta ei mitenkään.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.12.2017     kello on 22:35 --- miten erottaa pistorasian, onko se nollattu vai onko siinä suojamaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tuo ei liity mitenkään laitteen rakenteeseen.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.12.2017     kello on 23:25 ---Tuo ei liity mitenkään laitteen rakenteeseen.

--- Lainaus päättyy ---
kyllä se liittyy. pitäisi muistaa että on eri säädöksiä. vanhat on vanhoja ja ne on myös voimassa. uudet ovat turvallisempia mutta ne ei kumoa vanhempia. itse olen sitä mieltä jos tehdään remonttia, muutetaan järjestelmä tämän päivän säädösten mukaisesksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.12.2017     kello on 23:56 ---. itse olen sitä mieltä jos tehdään remonttia, muutetaan järjestelmä tämän päivän säädösten mukaisesksi.

--- Lainaus päättyy ---

Se ei ole kovinkaan helppoa. Yleensä.
Wanhoihin putkiin ei tahdo saada edes vetojousta ja jos saa, jossain on nysä halki....

99:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.12.2017     kello on 23:56 --- kyllä se liittyy. pitäisi muistaa että on eri säädöksiä. vanhat on vanhoja ja ne on myös voimassa. uudet ovat turvallisempia mutta ne ei kumoa vanhempia. itse olen sitä mieltä jos tehdään remonttia, muutetaan järjestelmä tämän päivän säädösten mukaisesksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei liity. Kiinteät asennukset ovat täysin eri asia kuin siihen kytkettävät laitteet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View