Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
vaihe/nolla/maa
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: juksii - 17.12.2017 kello on 16:19 ---Kaikki vialliset sähkölaitteet voi olla vaarallisia.
--- Lainaus päättyy ---
Ihanko totta? Nyt olet ylittänyt itsesi. Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: juksii - 17.12.2017 kello on 11:08 ---Eli tilanne minulla kotona.
- 0-luokan lamppu nojatuolin vieressä. 0-luokan pistorasiassa. => Kaikki määräysten mukaista ja turvallista
- 0-luokan lamppu nojatuolin vieressä maadoitetussa pistorasiassa veistellyllä pistotulpalla => Määräysten vastaista ja turvatonta? Miksi?
--- Lainaus päättyy ---
Vastaamatta kysymykseesi, mietippä tilannetta teillä kotona...
Oot itse jossain poissa ja perheen teini tahtoo viritellä mopoa pihalla pimeässä kavereiden kanssa. No näkeehän siellä, kun käy lainaamassa Iskän jalkalampun mopon viereen....
juksii:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.12.2017 kello on 16:34 ---Oot itse jossain poissa ja perheen teini tahtoo viritellä mopoa pihalla pimeässä kavereiden kanssa. No näkeehän siellä, kun käy lainaamassa Iskän jalkalampun mopon viereen....
--- Lainaus päättyy ---
Ja tapahtuu mitä? Ehjällä sähkölaitteella ei käsittääkseni mitään.
Tyhmää se toki on näin tehdä, mutta...
Yankka:
Juksii pitäis mun mielestä alkaa yrittäjäksi. Mainos saat lainata... Kismittääkö vialliset sähkölaitteet ei hätää palkkaa minut kytkemme sen niin että ensi kerralla kun laite viottuu kärvennyt kuin makkara nuotiossa ei kismitä enää sit vielä tietty peukku
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: juksii - 17.12.2017 kello on 17:00 ---Ja tapahtuu mitä? Ehjällä sähkölaitteella ei käsittääkseni mitään.
Tyhmää se toki on näin tehdä, mutta...
--- Lainaus päättyy ---
Sähköturvallisuus on sitäkin että viallisellakaan sähkölaitteella ei tapahdu henkilövahinkoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta