Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
vaihe/nolla/maa
Lerssinen:
Vai vielä valitus, en katsos näe tämän kyrvänsyylän viestejä muuta kuin lainauksissa.
Sovitaanko ämmä autoilija nyt sillai että sinä et kommentoi minulle koskaan ja minä en sinulle. ok ?
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 16.12.2017 kello on 22:17 ---Vai vielä valitus, en katsos näe tämän kyrvänsyylän viestejä muuta kuin lainauksissa.
Sovitaanko ämmä autoilija nyt sillai että sinä et kommentoi minulle koskaan ja minä en sinulle. ok ?
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 16.12.2017 kello on 22:14 --- ikävä kyllä se ei ole sontaa ja yksi yleisimpiä sähköiskujen aiheuttajia ihmiselle mut jos ei ymmärrä niin parempi olla moista tekemättä
--- Lainaus päättyy ---
onko vanhat talot hengenvaarallisia kun niissä ei ole suojamaata?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 16.12.2017 kello on 22:14 --- ikävä kyllä se ei ole sontaa ja yksi yleisimpiä sähköiskujen aiheuttajia ihmiselle mut jos ei ymmärrä niin parempi olla moista tekemättä
--- Lainaus päättyy ---
Kerro nyt meille tietämättömille, miten valaisin muuttuu vaaralliseksi kun sen kytkee maadoitettuun pistorasiaan?
Yankka:
No siinäpä pähkinä maallikolle purtavaksi jonka jokainen sähköalaa opiskellut pitäisi tietää. Maallikolle riittää tieto et Lamppu veks tai oikealle sähkärille tosin nekään ei kaikki niitä muuntele on ne niin per.... Tilan puolesta tehdä kaikki tarvittava
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta