Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
EBAY:sta tilaaminen / rekisteröityminen?
Majuri:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate-caravaanari - 6.12.2017 kello on 07:58 ---Teen jonkin verran kauppaa eBayssa ja Aliexpress'issä.
Ilmeisesti joku myyjistä osoittautunut epärehelliseksi kun OP ilmoitti eilen että lähettävät viikon kuluessa uuden Visakortin ja nykyisellä kortilla osto onnistuu vain tunnuslukuja käyttämällä.
--- Lainaus päättyy ---
Mullakin on mennyt kerran kortti vaihtoon Aliexressin takia. Mut en oo siitä huolestunut. Wish.comii oon nyt enemmän käyttänyt.
Aakku:
Minä olen tilaillut ja maksanut vain PayPalin kautta....
Olen jotenkin pitänyt sitä luotettavana, vaikka se käyttääkin luottokorttiani. Näkeekö myyjä luottokorttini numerot PayPalin kautta maksettaessa?
Tuo AliExpress ei kelpuuta PayPalia, joten en ole tilannut sieltä mitään. Samoin Wish ei päästä edes selaamaan ilman omien tietojen antamista, joten sekin on saanut olla minulta rauhassa.
Useimmiten tilaan DealExtremestä jotain, tai sitten E-Villestä, jossa takuuasiat ovat hoituneet mallikkaasti ja nopeasti.
Karmeimmalta tuntuu sellainen, kun joutuu antamaan suoraan Visa numeron ja vielä sen koodin sieltä kortin toiselta puolelta. Joku RCI ja lomakeskukset käyttävät tällaista. Sehän on kuin avoin valtakirja.
Majuri:
E-villessä toimii takuu joo hienosti. Itsekin olen sieltä joskus tilannut.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 6.12.2017 kello on 08:52 ---Minä olen tilaillut ja maksanut vain PayPalin kautta....
Olen jotenkin pitänyt sitä luotettavana, vaikka se käyttääkin luottokorttiani. Näkeekö myyjä luottokorttini numerot PayPalin kautta maksettaessa?
Tuo AliExpress ei kelpuuta PayPalia, joten en ole tilannut sieltä mitään. Samoin Wish ei päästä edes selaamaan ilman omien tietojen antamista, joten sekin on saanut olla minulta rauhassa.
Useimmiten tilaan DealExtremestä jotain, tai sitten E-Villestä, jossa takuuasiat ovat hoituneet mallikkaasti ja nopeasti.
Karmeimmalta tuntuu sellainen, kun joutuu antamaan suoraan Visa numeron ja vielä sen koodin sieltä kortin toiselta puolelta. Joku RCI ja lomakeskukset käyttävät tällaista. Sehän on kuin avoin valtakirja.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä PayPal on (ainakin toistaiseksi) toiminut ihan luotettavasti, mutta miksi antaa sinne luottokortin tiedot? "Sehän on kuin avoin valtakirja."
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 6.12.2017 kello on 10:34 ---Kyllä PayPal on (ainakin toistaiseksi) toiminut ihan luotettavasti, mutta miksi antaa sinne luottokortin tiedot? "Sehän on kuin avoin valtakirja."
--- Lainaus päättyy ---
No kun en oikein tiedä miten se muutenkaan toimisi....
Siellä kai on joku sisäinen tilikin. Ainakin joku tilitiedote tulee kuukausittain, josta en sen enempää ymmärrä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta