Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Käytetty Läppäri

(1/5) > >>

pamaus:
Olen vuosien aikana ostellut pääsääntöisesti Lenovon Thinkpad T430 läppäreitä itselle kotiin ja ovat kyllä olleet aina hinta/laatusuhteeltaan varsin hyviä koneita.

Tänään kävin kyläkaupasta ostamassa Lenovo x230 grade A hintaan 348 €, tämäkin vaikutti laadukkaalta tietokoneelta, eikä käytönjälkiä koneessa juurikaan ollut.

Onneksi yritykset ostavat näitä kalliitta läppäreitä uutena, niin saa kotiin viedä sitten halvalla näitä vähän käytettyjä. Toimii

K.E.V:
Älä muuta virka, eilenkin myin 5 kpl erilaisia entisiä yrityskoneita. mm Probook 430 i5:a 3 kpl
Juuri laitan T430 läppäriin käyttistä , en kylläkään pyydä noin paljoa  :laugh:
Tuossa 6gb/ 320 hdd ja pohjaan telakkaliitäntään tuleva lisäakku mikä antaa hirmu käyttöajan oman akun kera.
Eikä maksa kuin 300€ , ssd:llä 340€
Tuollaisen X:än myin vastaavalla varustuksella 285,90€ postikuluineen alkuviikosta.

Mautoilija:
Käytetyistä ei tiedä onko siisti konttorikone jolla käytetty taulukkolaskentaa jäähdytetyssä toimistotilassa. Vai pudoteltu, akku lopussa oleva kenttäkone joka imenyt pölyä koko käyttöikänsä.

Topelius:
Meinasin kans vähän aikaa sitten ostaa itselleni tuollaisen vanhan pienen yrityskannettavan, mutta sainkin työpaikalta Probookin käytöön.

smy:
Itse olen ostanut uutena noita Lenovon koneita. Käyttöikä on tyypillisesti n. 10vuotta.
T410 on kotona pääasiallisena koneena vuodelta 2009 muistaakseeni. Työkoneena nyt X1 carbon, taitaa täyttää 5 vuotta kohta. Lisäksi on yksi vanhempi joka ei enää käytössä kun joskus.
Sitä edellisestä hajosi näyttö.

Lämpöongelmat on suurimpia harmeja noissa vaikka putsaa tuulettimet yms.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View