Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Antenniverkon HD-kanavat

<< < (6/13) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  6.12.2017     kello on 09:15 ---Onko sinulla sellainen televisio, mikä osaa näyttää HD kanavat, jos on, sitten vain virittää televisio, niin pitäisi näkyä esim Yle1 HD ja Yle 2 HD kanava.

--- Lainaus päättyy ---
Mistäs mää sen tiedän...

Siitäkö, kun kanavat ei tule listalle? Pitäiskö ne näkyä tuolla UFO:lla?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.12.2017     kello on 09:24 ---Mistäs mää sen tiedän...

Siitäkö, kun kanavat ei tule listalle? Pitäiskö ne näkyä tuolla UFO:lla?

--- Lainaus päättyy ---
Televisiosi ohjekirjasta , myyntiesitteestä tms löytyy tieto onko DVB-T2 viritintä
Yleensä lähivuosien tarjoustuotteista puuttuneet on.

Aakku:
Vähän edistystä...

Löytyi sellainen DNA info kanava. Aika pikselimäinen kuva, eli heikko signaali. Siinä luki: Jos näet tämän kuvan, niin telkku on yhteensopiva lähetyksille.
Ilmeisesti tuo UFO ei pysty niitä tallentamaan telkulle liian huonon signaalin takia. Viime vuonna Ylen HDI näkyi, mutta se oli joku kokeilu ja tuli eri kautta.

Semmoinen yksityiskohta, että löysin sellaisen por..deittikanavan. Muuten hyvä varmaan, mutta kun valitsin sen kanavan, niin sammutti koko telkun. Onkohan mulla joku esto kytkettynä.  :)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.12.2017     kello on 09:34 ---

Semmoinen yksityiskohta, että löysin sellaisen por..deittikanavan. Muuten hyvä varmaan, mutta kun valitsin sen kanavan, niin sammutti koko telkun. Onkohan mulla joku esto kytkettynä.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Selkeästi lapsilukko.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.12.2017     kello on 11:29 ---Selkeästi lapsilukko.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, olenko minä itselleni sellaisen virittänyt....

Se lukko sitten kyllä hiukan falskaa, kun toisella tai kolmannella yrittämällä pääsin kurkkimaan.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View