Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä teet työksesi?
retsasung52:
Vapaaherrana jo viisi vuotta, sitä ennen monissa eri ammateissa. Viimeiset 25 vuotta Suomessa ja niistä viimeisimpänä levyseppä-hitsaajana. Nykyisin hoitelen lasten lapsia ja harrastan karavaanailua sikäli mikäli rahat riittää. 16 vuotiaana muutin vieraaseen maahan ja kun sieltä 22 vuotta myöhemmin palasin, kyselivät kaverit "etkö viihtynyt". Alumiinista, rosterista ja nyt viimeiseksi pataraudasta olen särpimeni hankkinut. Sunnuntaina 3.12 Kyprokselle, tuleekohan muita oli edullinen tarjous karavaanareille ? (n. 4-5 kk sitten)
Aaku:
Myyntihommissa viimeiset 20v, vielä puoli vuotta ja sitten vapaaherraksi. Lähdössä myös tuolle kyproksen reissulle, avaanpa sille oman jutun tuonne ulkomaan matkailun puolelle.
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-91 - 27.11.2017 kello on 20:06 ---Oulusta 60km Kajaanin suuntaan. Suomen ensimmäisestä laatukunnasta Utajärveltä ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ei liity tähän mitenkään, mutta mä toin Lauantaina Utajärven liikekeskukselle pitkiä kattoelementtejä :)
LMC-91:
--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 28.11.2017 kello on 19:23 ---Ei liity tähän mitenkään, mutta mä toin Lauantaina Utajärven liikekeskukselle pitkiä kattoelementtejä :)
--- Lainaus päättyy ---
Mihinkä tänne? Kinnusen Myllylle vai?
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-91 - 28.11.2017 kello on 21:19 ---Mihinkä tänne? Kinnusen Myllylle vai?
--- Lainaus päättyy ---
Siihen, mitä rakennetaan siihen osuuspankin taakse.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta