Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Uskaltaako tässä enää mihinkään mennä?
"Masi":
Eikös Suomessa yksityisopetusta antavan tarvitse opettaja läpäistä joku testi ?
Täällä riittää kun on ollut kortti yli vuoden ja ikää 21.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 19.11.2017 kello on 22:39 ---Eikös Suomessa yksityisopetusta antavan tarvitse opettaja läpäistä joku testi ?
--- Lainaus päättyy ---
Juu, kirjalliset. Ei muuta. Pääsee läpi jos osaa liikennesäännöt (mitä ei ainakaan 50% osaa, liikennettä jos katsoo).
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 20.11.2017 kello on 00:36 ---Juu, kirjalliset. Ei muuta. Pääsee läpi jos osaa liikennesäännöt (mitä ei ainakaan 50% osaa, liikennettä jos katsoo).
--- Lainaus päättyy ---
Älä aja niinkuin minä, vaan aja niinkuin minä sanon. ;D nimim useamman opettanut ja itsekkin opetusluvalla AB kortin aikoinaan ajanut, sen jälkeen autokoulussa (C) ja armeijassa (CE) inssit lisää.
K.E.V:
Faija ajoi opetusluvalla omansa, opetti minut,minä tyttären ja vähän autokouluakin jossain välissä käynyt. Ajo-opetuslupa, k-autokortti, pikku-e , yk-ajolupa. Saa jo riittää tälläerää
Enkä toisekseen ole liikenteessä missään todella erikoista tavannut. No Tunisiassa oli vähän outoja juttuja. Mutta ei Gambiakaan poikennut hirveästi.
Fenix:
Kun toimii maassa maan tavalla, niin pärjää pitkälle. Hyvä käytös, hymy ja terve järki avittaa kummasti eteenpäin. Ja tietenkin kunnon matkavakuutus. Toki liikenteen riskit yms ovat vähän poissa omista käsistä, mutta pieni harkinta auttaa siinäkin jonkin verran. Vaikkapa Thaimaassa, jonne menen taas keväällä, minulla on luotto taksikuski, niin tietää että auto on (sikäläisen mittapuun mukaan) kunnossa, kuski selvin päin ja tuntee seutukunnan. Noistakaan täällä itsestään selvistä asioista ei voi siellä mennä aina takuuseen. Bear Grylls'iä lainatakseni: improvise... adapt... overcome. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta