Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa
Org siirretty toiselle palvelimelle
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.11.2017 kello on 20:38 ---On tämä kyllä ihme homma, miten, jos katsot sitä minun profiilia ja katsot sieltä "näytä kirjoitukset"
Kuinka kauan kestää kun se sivu aukeaa.
Minulla aukaisi nyt 114 sek.
--- Lainaus päättyy ---
Minä kokeilin profiilistasi...
Kieltämättä kesti hiukan kauemmin, kuin normaalisti.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.11.2017 kello on 20:42 ---Minä kokeilin profiilistasi...
Kieltämättä kesti hiukan kauemmin, kuin normaalisti.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Avasitko sen "näytä kirjoitukset" ? Kokeile klikata sitä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.11.2017 kello on 20:45 ---Avasitko sen "näytä kirjoitukset" ? Kokeile klikata sitä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo aika tuli juuri "näytä kirjoitukset" klikkauksesta...
Ei se muuten varmaan noin kauan olisi kestänyt.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.11.2017 kello on 20:47 ---Tuo aika tuli juuri "näytä kirjoitukset" klikkauksesta...
Ei se muuten varmaan noin kauan olisi kestänyt.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä mikä ihme täällä nyt on, onko minun vehkeet rikki, kun avasin sinun "näytä kirjoitukset" niin kesti 50 sek.
Täällä kuitenkin ollaan suoraan omassa valokuidussa. Joku nyt mättää.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 24.11.2017 kello on 20:49 ---En tiedä mikä ihme täällä nyt on, onko minun vehkeet rikki, kun avasin sinun "näytä kirjoitukset" niin kesti 50 sek.
Täällä kuitenkin ollaan suoraan omassa valokuidussa. Joku nyt mättää.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Syynä täytyy olla joku yhteinen tekijä....
Ymmärtääkseni et ole ainoa, jolla tuo hitaus on. Itselläni ei silloin aikaisemmankaan palvelimen aikaan ollut hitautta.
Voisiko se johtua juurikin siitä valokuidusta? Oletko kokeillut kännykkäyhteyttä? Saisi ehkä poissuljettua jonkun komponentin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta