Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Org siirretty toiselle palvelimelle

<< < (8/36) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.11.2017     kello on 21:43 ---blogit ovat työn alla, ja tulevat viikonlopun aikana korjaukseen.
(pakko pitää jonkinmoista priorisointia)

--- Lainaus päättyy ---

Nyt pitäisi blogit toimia normaalisti.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.11.2017     kello on 22:46 ---Nyt pitäisi blogit toimia normaalisti.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kiitos! Ei noilla blogeilla kiirettä ollut. Laitoin vain listaa puutteista.

Nyt minun blogini näkyy vain vuoden 2016 alusta taaksepäin. Uusimmat puolentoista vuoden aikana julkaistut parikymmentä tarinaa lienevät vielä jossain tallessa. Eipä niitä kyllä juuri luetakaan.  ;D  Viime kesän Pohjois-Norjan reissun tarinasta oli 1 / 6 julkaistu ja loppuja pikkuhiljaa.

Kirjoitan nykyisin Word tekstinkäsittelyllä jonka tulostan .pdf tiedostoksi. Tarinat joutuu pätkimään työläästi useaan osaan, koska siirrettävä kuvakoko on niin pieni. Kuvakoko saisi olla >2000 kt.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 18.11.2017     kello on 11:14 ---Nyt minun blogini näkyy vain vuoden 2016 alusta taaksepäin. Uusimmat puolentoista vuoden aikana julkaistut parikymmentä tarinaa lienevät vielä jossain tallessa.

--- Lainaus päättyy ---

Kaikki pitäisi olla tallessa mitkä on laitettu 12.11. asti. Pitää tarkistaa josko palautuksessa on tullut virheitä.

pamaus:
Jos saa kysyä, niin onko tämä .org sillä samalla palvelimella, jossa se oli pari vuotta sitten.

Nimittäin hyvin samanlaiset oireet näissä sivujen latauksissa, kuin silloin muutama vuosi sitten oli.

Välillä kestää toista minuuttia, kun sivu avautuu.

Tässä oli keskustelua silloin aiheesta.

https://karavaanari.org/index.php/topic,14300.195.html

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 18.11.2017     kello on 12:37 ---Jos saa kysyä, niin onko tämä .org sillä samalla palvelimella, jossa se oli reilut vuosi- kaksi  sitten.

Nimittäin hyvin samanlaiset oireet näissä sivujen latauksissa kuin silloin muutama vuosi sitten oli.

Välillä kestää toista minuuttia, kun sivu avautuu.
...

--- Lainaus päättyy ---

Vastaavaa viivettä on minulla nyt ja oli 1½ - 1 vuotta sitten kesällä/syksyllä pitkään, ennenkuin vika löytyi. Asiaa ei kesällä uskottu ja olin silloin lopettaa koko touhun.

Saan blokini palautettua itsekin aika helposti, sillä nuo .pdf kuvatiedostot ovat tietenkin itselläni  tallessa. Ee mittää hättee.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View