Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

autovahinkokeskukselta bongattuja

<< < (9/10) > >>

Joko:
Mahtaakohan tarjoajat olla järjissään kun 11 300e jo tarjottu  ;D

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 27.12.2017     kello on 22:03 ---Mahtaakohan tarjoajat olla järjissään kun 11 300e jo tarjottu  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Suomalaisten kilpailuvietillä tehdään huutokaupoissa todella paljon rahaa. vrt esim kaatopaikka...eikun huutokauppakeisarin ruttuiset kuparipannut, taitaa 600€ olla kallein  -tähän mennessä.

edit: onhan sitä itsekkin joskus tullut huutokaupassa ehkä hiukan turhan korkeita tarjouksia tehtyä....

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 27.12.2017     kello on 23:52 ---Suomalaisten kilpailuvietillä tehdään huutokaupoissa todella paljon rahaa. vrt esim kaatopaikka...eikun huutokauppakeisarin ruttuiset kuparipannut, taitaa 600€ olla kallein  -tähän mennessä.

edit: onhan sitä itsekkin joskus tullut huutokaupassa ehkä hiukan turhan korkeita tarjouksia tehtyä....

--- Lainaus päättyy ---
Juu näin se tahtoo olla.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 27.12.2017     kello on 22:03 ---Mahtaakohan tarjoajat olla järjissään kun 11 300e jo tarjottu  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Olen sivusta seurannut kun on myyty talon entisiä kulkupelejä joista vaihdeloota  ja kytkin on ollut rikki ja sisustus kauheassa kunnossa niin niistäkin skodista on vielä tuhat lappusia maksettu. Monta autoa on ollut mulla näytillä, kukaan koskaan ei ole edes vaivautunut niitä tulla katsomaan,
Tuntuu monelle riittävän kun on täydellinen huoltokirja ja yksi omistaja...

Yankka:
Joo ei ne voi järjissään olla jos :'( niitä ei voiton tekeminen kiinnosta. Hullut niin kuin minä vaan omaksi iloksi hinnasta välittämättä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View