Sivuja:
Toiminto
  • #256 kirjoittanut trapper 13 Oct 2018
  • Kyllä katsastussetä tällä viikolla syynäsi oikein tarkkaan mun ledbarin,et onko laillinen vai ei,noh on siinä se E merkki jonka löysi ja sain leiman
  • #257 kirjoittanut Leader dog 13 Oct 2018
  • Kyllä, jos E-merkkiä ei löydy, niin kotiin hakemaan vauhtia uuteen katsatukseen korjattuna... valo pois tai tai pykälät täyttävä paneeli.
  • #258 kirjoittanut Team Ahma 13 Oct 2018
  • Kyllä, jos E-merkkiä ei löydy, niin kotiin hakemaan vauhtia uuteen katsatukseen korjattuna... valo pois tai tai pykälät täyttävä paneeli.
    No totta kai ne lisävalot raksitaan pois ennen katsastusta ja heti leiman jälkeen ruuvataan takaisin. Aika hyvä tuntipalkka jää ruuvaamiselle kun vertaa kiinan ja suomen hintoja, 5-10x kalliimmat on vastaavat täällä ja vielä kun lisäpitkien E- merkinnällä ei ole mitään virkaa (yhtä paljon häikäisee vastaantulijaa väärinkäytettynä oli E-merkki tai ei) niin on aivan sama löytyykö sitä valoista tai ei.
  • #259 kirjoittanut Leader dog 13 Oct 2018
  • Toimimme kaikki tyylillämme. Peukut sille  Thumb.
  • #260 kirjoittanut smy 13 Oct 2018
  • No totta kai ne lisävalot raksitaan pois ennen katsastusta ja heti leiman jälkeen ruuvataan takaisin. Aika hyvä tuntipalkka jää ruuvaamiselle kun vertaa kiinan ja suomen hintoja, 5-10x kalliimmat on vastaavat täällä ja vielä kun lisäpitkien E- merkinnällä ei ole mitään virkaa (yhtä paljon häikäisee vastaantulijaa väärinkäytettynä oli E-merkki tai ei) niin on aivan sama löytyykö sitä valoista tai ei.

    Kyllä virkavalta ratsaa valoja myös tien päällä.
  • #261 kirjoittanut Team Ahma 13 Oct 2018
  • Kyllä virkavalta ratsaa valoja myös tien päällä.
    Sehän on / olisi heidän työtään joten miksipä ei ?
    Ihan liian vähän vaan näkyvät siellä tien päällä niin tällaiset minun kaltaiseni kriminaalit voivat täysin huoletta ajella käyttäen E-merkittömiä kiinalaisia lisävaloja jotka vieläpä on kiinni ihan itse tehdyssä E-merkittömässä lisävalotelineessä. -pssst...älä vaan kerro kenellekkään-
  • #262 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 14 Oct 2018
  • No totta kai ne lisävalot raksitaan pois ennen katsastusta ja heti leiman jälkeen ruuvataan takaisin. Aika hyvä tuntipalkka jää ruuvaamiselle kun vertaa kiinan ja suomen hintoja, 5-10x kalliimmat on vastaavat täällä ja vielä kun lisäpitkien E- merkinnällä ei ole mitään virkaa (yhtä paljon häikäisee vastaantulijaa väärinkäytettynä oli E-merkki tai ei) niin on aivan sama löytyykö sitä valoista tai ei.

    Sehän olisi kuin satasta ajelisi kasikympin alueella, ja sitten tolpan kohalla jarruttaisi.  ::)
  • #263 kirjoittanut pamaus 19 Oct 2018
  • Hyvinhän nuo valottaa  :D




  • #264 kirjoittanut Karabiilisti 19 Oct 2018
  • Soon kortti pois kun kilautat ratsiaan tuossa kuosissa 3 kertaa...
  • #265 kirjoittanut pamaus 19 Oct 2018
  • Soon kortti pois kun kilautat ratsiaan tuossa kuosissa 3 kertaa...

    Ensimmäistä odotellessa. Perimätiedon mukaan näillä mettäteillä kerran 30v sitten oli yksi poliisi ja sekin oli eksynyt  :D
  • #266 kirjoittanut megaman 19 Oct 2018
  • #267 kirjoittanut hemppat 20 Oct 2018
  • Olen sitä mieltä että nuo ledtangot on karsean näköisiä, sysirumia. Toinen on ne kiveniskusuojat konepellin etureunassa. Itse en pilaisi autoni ulkonäköä moisilla. Olen nähnyt fiksujakin toteutuksia jossa valo on upetettu maskiin.
  • #268 kirjoittanut Lerssinen 20 Oct 2018
  • Katolle se tanko kuuluu  :)


  • #269 kirjoittanut 88k5 20 Oct 2018
  • ^
    Ampuu kivasti kuskin silmiin tuosta karjaraudasta ;-)
  • #270 kirjoittanut Team Ahma 20 Oct 2018
  • Soon kortti pois kun kilautat ratsiaan tuossa kuosissa 3 kertaa...
    Eilen illalla kilautin ratsiaan kiinanledivalon kanssa. Testasivat keuhkojen kunnon ja toivottivat hyvää matkaa.
Sivuja:
Toiminto