Sivuja:
Toiminto
  • #211 kirjoittanut Aakku 11 Oct 2018
  • Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...
  • #212 kirjoittanut 0yxxy0 11 Oct 2018
  • Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...

    Ei se siitä johdu vaan siitä että kun ajaa vanhalla kotterolla niin siinä on aina jotku valot päällä kun auto käy  ;D ;D Mulla ainaki.
  • #213 kirjoittanut Mautoilija 11 Oct 2018
  • Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...
    Kun katselee vastaantulevia sumari-idiootteja, ei valonkäyttö vakuuta. >:D
  • #214 kirjoittanut Aakku 11 Oct 2018
  • Kun katselee vastaantulevia sumari-idiootteja, ei valonkäyttö vakuuta. >:D
    Joo, mutta ne ei olekaan karavaanareita, kai.... :)

    Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty. Enemmän häikäisee ne LED päivävalot pahimmillaan.
    Itse laittaisin supertehokkaat kaukovalot, mutta kun sitten joutuu vaihtamaan lähivaloille liian aikaisin.
  • #215 kirjoittanut Arska 11 Oct 2018
  • Joo, mutta ne ei olekaan karavaanareita, kai.... :)

    Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty. Enemmän häikäisee ne LED päivävalot pahimmillaan.
    Itse laittaisin supertehokkaat kaukovalot, mutta kun sitten joutuu vaihtamaan lähivaloille liian aikaisin.
    Eipä sumarit minuakaan häikäse,kaiketi niihin on täällä jo niin tottunut kun pitkäkilpiset niitä aina käyttää.
  • #216 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 11 Oct 2018
  • Valoista sen verran, että on tullut mieleen kun kulkimessa on ylhäällä äärivalot eteen päin. Sitten kun nyt on muotia olla masentunut ja mieletön. Sitten kun maseentuneella ja mielettömällä on vielä simät vetääntynyt ristiin. Kun itsarin aika on, erottaako höntti onko vastaantulija rekka vai matkailuauto.  ::)
  • #217 kirjoittanut T-Cat 11 Oct 2018
  • Valoista sen verran, että on tullut mieleen kun kulkimessa on ylhäällä äärivalot eteen päin. Sitten kun nyt on muotia olla masentunut ja mieletön. Sitten kun maseentuneella ja mielettömällä on vielä simät vetääntynyt ristiin. Kun itsarin aika on, erottaako höntti onko vastaantulija rekka vai matkailuauto.  ::)

    Ei välttämättä erota, aiheesta keskustelin viime viikolla tutun poliisin kanssa.
  • #218 kirjoittanut tsahkali 11 Oct 2018
  • Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty.

    Suurimmalla osalla se 'häikäisy' onkin korvien välissä.
  • #219 kirjoittanut Leader dog 11 Oct 2018
  • Itse olen huomannut lähes kolmen metrin korkeudessa pönöttävän "apupitkän" kantaman takia tulee vaihdettua lyhkäsille jonkin verran aiempaa aikaisemmin, pelkästään kohteliaisuudesta kanssa kulkioita kohtaan. 8)
  • #220 kirjoittanut Mautoilija 11 Oct 2018
  • Suurimmalla osalla se 'häikäisy' onkin korvien välissä.
    Mihin tietoon tämä perustuu? Oletko silmälääkäri vai psykiatri?
  • #221 kirjoittanut 0yxxy0 11 Oct 2018
  • Valoista sen verran, että on tullut mieleen kun kulkimessa on ylhäällä äärivalot eteen päin. Sitten kun nyt on muotia olla masentunut ja mieletön. Sitten kun maseentuneella ja mielettömällä on vielä simät vetääntynyt ristiin. Kun itsarin aika on, erottaako höntti onko vastaantulija rekka vai matkailuauto.  ::)

    Eikö uutisissa oo lähiaikoina taaksepäin ollut juttua jossa mopoauto näytti kuormaautolle.
  • #222 kirjoittanut K.E.V 11 Oct 2018
  • ^
    Ikävä kyllä, yksi p*ska ajoi päin
     :( :( :( >:( >:( >:(
  • #223 kirjoittanut Leader dog 11 Oct 2018
  • Miinuksena katolla olevasta "apupitkästä" tulee omasta ja muutaman tutun mielestä se että, isot opastetaulut heijastavat todella rankasti valoa takaisin päin ja häiritsee näkyvyyttä eteen. Tämä saattaa olla leveän valokiilan ominaisuus, pistevalosta ei ole kokemusta tällä nykyisellä tekniikalla.

    Edit:typo.
  • #224 kirjoittanut Lerssinen 11 Oct 2018
  • Totta, valo kun on aikalailla silmien kanssa samalla korkeudella nämä uudet opastetaulut pojottaa takaisin. Mulla on kattovalolle toki oma katkaisija, eihän sitä voi lumisateellakaan käyttää.
  • #225 kirjoittanut Leader dog 11 Oct 2018
  • Tytär huomautti, vesisateella että katolla oleva valo häiritsee, piti sammuttaa. Ja lumisade on varmaan pahempi, luulisin. Kuten mainitsit.
Sivuja:
Toiminto