Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

4G liittymätarjous

<< < (15/37) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2018     kello on 16:41 ---"Kaikki tarjoukset voimassa vain kun siirrät Moi-liittymäsi Elisalle" Sylettää tämä nujertaminen.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä sylettämistä siinä. Kapitalismissa tuokin hyväksyttävää.
Itse Moido huijausmainoksillaa n syö muita.
Ei kaikki osaa laskea mitä se Moi:n sekamelska tekee , tunnen kymmeniä ihmisiä ketkä joutuneet ajattelemattomuutta an kusetetuksi.
Kaikki eri palvelut samanlailla kuin heillä oli Telia/Elisa oli Moidolla kalliimmat yhteenlaskettuna.

Eli laskettu samamäärä ,sama nopeus , samat minuutit jne.
Se 6€ kk iskostuu vaan päähän helposti.....

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.11.2018     kello on 17:54 ---Mitä sylettämistä siinä. Kapitalismissa tuokin hyväksyttävää.
Itse Moido huijausmainoksillaa n syö muita.
Ei kaikki osaa laskea mitä se Moi:n sekamelska tekee , tunnen kymmeniä ihmisiä ketkä joutuneet ajattelemattomuutta an kusetetuksi.
Kaikki eri palvelut samanlailla kuin heillä oli Telia/Elisa oli Moidolla kalliimmat yhteenlaskettuna.

Eli laskettu samamäärä ,sama nopeus , samat minuutit jne.
Se 6€ kk iskostuu vaan päähän helposti.....

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan noin...

Minä kun en tarvi, kuin MOI:n palvelut sillä 6€ kuussa.
Mikään muu operaattori ei pystynyt silloin tarjoamaan näitä riittäviä peruspalveluja tuolla hinnalla. Heti kun siirryin MOI:lle, niin hyvä kun ei Elisa ilmaiseksi olisi tarjonnut.
Jonkun varpaille se MOI vain tuntui astuvan.

On mulla lisäksi kattavammat Soneran palvelut parilla liittymällä. Niihin MOI ei ole pystynyt tarjoamaan vastinetta edullisemmin.

smy:
Tässä kun ei puhuta pelkästään puhelinliittymistä niin alkaa olla markkinat aika rajoitetut.

Telia on ostanut Nebulan, Ainacomin ja Nebulan pois.
Elisa on kanssa ollut yritysostoksilla.

Mulla on ollut kotona ja firmalla Nebulan piuhat. Tuli sitten soitto että nopeudet laskee ja hinnat nousee kun yhteydet vaihdetaaan Teliaan. Vaihdoin Elisalle.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2018     kello on 18:16 ---Varmaan noin...

Minä kun en tarvi, kuin MOI:n palvelut sillä 6€ kuussa.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä siinä sit on itkemistä, kai vapaassa markkinataloudessa saa yrittää asiakkaita hankkia ?
Onhan tuolla kauppojen ovilla tarjouksia tai tulee sähköpostia kun tulet meidän asiakkaaksi niin …...

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.11.2018     kello on 18:27 ---Tuli sitten soitto että nopeudet laskee ja hinnat nousee kun yhteydet vaihdetaaan Teliaan. Vaihdoin Elisalle.

--- Lainaus päättyy ---
Samat on tehnyt muutama tuttu firma

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.11.2018     kello on 16:41 ---No niin...

Tänään tuli Elisan tarjous oikein postissa.
Saunalahti Tarkka 2,90€/kk
Saunalahti Huoleton 4G 9,90€/kk
Saunalahti Mobiililaajakaista 100Mbit 9,90€/kk

"Kaikki tarjoukset voimassa vain kun siirrät Moi-liittymäsi Elisalle" Sylettää tämä nujertaminen.

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisiköhän ottaa Moin liittymät hetkeksi ja sitten vaihtaa Elisalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View