Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

4G liittymätarjous

<< < (7/37) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 12.11.2018     kello on 16:56 ---Perskeles.. Pitääkö tässä ruveta käymään marketeissa,ko noi hyviä etuja saa.. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Huomaa

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 12.11.2018     kello on 13:20 ---Otin kun Prismassa käydessä kaveri myyjä otti hihasta.
Lisäksi sain 80e edestä s-etuseteleitä kun tein kaupat kahdesta liittymästä

--- Lainaus päättyy ---

Siis ei kaikille.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.11.2018     kello on 17:31 ---Huomaa

Siis ei kaikille.

--- Lainaus päättyy ---

No, se oli kaveri tietenkin sen jälkeen kun tuon tarjouksen mulle esitti :) Ennestäin tuntematon kaveri.

Saunalahti Huoleton Premium: Hinta 32,90eur, alennus -13eur, yhteensä 19,90eur/kk noita kertaa kaksi.

Voimassa tosin vain vuoden, eli päättyy 26.3.2019

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 12.11.2018     kello on 17:52 ---No, se oli kaveri tietenkin sen jälkeen kun tuon tarjouksen mulle esitti :) Ennestäin tuntematon kaveri.

Saunalahti Huoleton Premium: Hinta 32,90eur, alennus -13eur, yhteensä 19,90eur/kk noita kertaa kaksi.

Voimassa tosin vain vuoden, eli päättyy 26.3.2019

--- Lainaus päättyy ---
Oletko ottanut siellä prepaid liittymään ?

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 12.11.2018     kello on 18:25 ---Oletko ottanut siellä prepaid liittymään ?

--- Lainaus päättyy ---

En, mulla on kaksi noita Elisan yllämainittua mukana. Ja kännykässä firman 15GB datalla oleva.
Hyvin riittää. HD leffoja näillä ei katella mutta ei niitä juuri kaipaakkaan.

K.E.V:
Just kävin Elisan verkkokaupassa. Pukkaa näemmä 2v sopparilla. Eikä ole mikään vaihtotarjous toiselta operaattorilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View