Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Rinta-Jouppi
99:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 13.12.2020 kello on 20:48 ---Mitä myyjän sitten sinun mielestä pitäisi tehdä? Ajattaa huoltomiestä yhden työpäivän verran sillä riskillä että mitään vikaa ei edes ole? Eikai se yrittäjän asia ole jos asiakas ostaa tuoteen ja muuttaa sen kanssa johonkin kauas?
En epäile etteikö vikaa siis tässä tapauksessa ole mutta myyjähän ei sitä tiedä ja on varmasti ollut monta kertaa vastaavassa tilanteessa aiemmin
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisi tehdä? Toimittaa ehjä tuote kuluitta, sen verran olen tullut vastaan että itse voin sen kuluitta asentaa ( normaalilaskutus ko. Työstä olisi minulla vähän päälle sata euroa).
Ja myyjä tietää että että vika on, hänelle on toimitettu tarvittavat tiedot.
Edit: vaunua siirretty vajaa kilometri paikasta jossa se luovutettiin minulle. Mielestäni aika lyhyt muuttomatka.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 13.12.2020 kello on 20:53 ---Sinuna ottasin yhteytä maahantuojaan!
--- Lainaus päättyy ---
Miksi? Valmistajaan olen ollut yhteydessä jotta saan heidän lausunnon.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.12.2020 kello on 20:58 ---Miksi? Valmistajaan olen ollut yhteydessä jotta saan heidän lausunnon.
--- Lainaus päättyy ---
Maahantuoja vastaa kokonaisuudesta, ja hoitaa myös takuu asiat.Unhoita J-Jouppi!
"Masi":
Vaikka olisi kuinka vähästä kyse, kannatta vaatia omansa.
Ne jotka kuittailee noita kympin juttuja pikku juttuina joista
ei kannata välittää opettavat myyjät olemaan välipitämättömiä
asiakkaan oikeudesta.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.12.2020 kello on 20:56 ---Pitäisi tehdä? Toimittaa ehjä tuote kuluitta, sen verran olen tullut vastaan että itse voin sen kuluitta asentaa ( normaalilaskutus ko. Työstä olisi minulla vähän päälle sata euroa).
Ja myyjä tietää että että vika on, hänelle on toimitettu tarvittavat tiedot.
Edit: vaunua siirretty vajaa kilometri paikasta jossa se luovutettiin minulle. Mielestäni aika lyhyt muuttomatka.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö tuossa kilometrin päässä sitten enää ole myyjän edustusta vai miksi asiaa ei sen kautta voi hoitaa? Vai onko siinä sellaista koskaan ollutkaan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta