Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Rinta-Jouppi
Haapaniemen Paroni:
Kyllä on ihan turha vääntää jos 99, ei uskalla/kehtaa kertoa mikä on vialla!Ei kannata aloittaa jos ei voi tuoda julki kyseistä asiaa mista aloittanut.Ei muutakun paaliin vaan koko Adria Thumb
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.12.2020 kello on 19:52 ---Ohjauspanelit, elektoniikka jne ei ne halpoja ole ja nämä kävi minulla mielessä. Vaunun rengaistuksesta emme myöskään tiedä mitään ja nykylainsäädäntö voi estää muutaman sadan kilometrin reissun tekemisen talviaikaan jos ei ole talvirenkaita.
--- Lainaus päättyy ---
Kyseessä on Alden paisuntasäiliössä oleva kiertovesipumppu (hinta 190€) joka pitää semmoista mekkalaa joka kuuluu vaunun ulkopuolelle asti.
Huoltoreissu olisi semmoinen reilun 400km pikku pyrähdys, ja vaunussa kesärenkaat. Lisäksi talviteltta pitäisi purkaa, ja vaunuun hommata talvirenkaat jotta voisi laillisesti siirtää se korjaamolle.
Ps. Kuten täällä on tullut esille alde vaunussa tarkoittaa että vaunun laatu on huono, joten varmaan trumalla varustetut vaunut on sitten niitä laadukkaita.
Pps. Ehkä eniten ärsyttää että myyjä ei ole tehnyt vaunuun luovutustarkistusta jossa ko. vika olisi tullut esiin. Maksu siitä kyllä kelpasi (toimituskulut).
kimi:
Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.12.2020 kello on 20:29 ---Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin Thumb Itse ostanut kaikkki vaunut Kokkolasta, eikä ole ollut takuuaikana ongelmia/eikä sen jälkeen.tarvittavat osat tullut ja itse asentanut ja se on huomioitu hinnassa jos takuu on mennyt umpeen.Tämmösiä nämä lahkolaisten omistavat firmat on.Esm.Jyväs-Caravan, mieulummin ajan Kokkolaan ja olen pari yötä siellä Thumb
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.12.2020 kello on 20:29 ---Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta
--- Lainaus päättyy ---
Tällä hetkellä on tarjottu kaksi vaihtoehtoa:
1. Vien viallisen osan huoltoliikkeeseen ja saan uuden tilalle jonka voin asentaa. Tämä tarkoittaisi reilun 400 km ajelua johon menee kuutisen tuntia aikaa.
2. Myyjä lähettää uuden pumpun ja maksan sen hinnasta 50%
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta