rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Rinta-Jouppi  (Luettu 48653 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #75 : 13.12.2020 kello on 20:02 »
Kyllä on ihan turha vääntää jos 99, ei uskalla/kehtaa kertoa mikä on vialla!Ei kannata aloittaa jos ei voi tuoda julki kyseistä asiaa mista aloittanut.Ei muutakun paaliin vaan koko Adria Thumb

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #76 : 13.12.2020 kello on 20:20 »
Ohjauspanelit, elektoniikka jne  ei ne halpoja ole ja nämä kävi minulla mielessä. Vaunun rengaistuksesta emme myöskään tiedä mitään ja nykylainsäädäntö voi estää muutaman sadan kilometrin reissun tekemisen talviaikaan jos ei ole talvirenkaita.

Kyseessä on Alden paisuntasäiliössä oleva kiertovesipumppu (hinta 190€) joka pitää semmoista mekkalaa joka kuuluu vaunun ulkopuolelle asti.

Huoltoreissu olisi semmoinen reilun 400km pikku pyrähdys, ja vaunussa kesärenkaat. Lisäksi talviteltta pitäisi purkaa, ja vaunuun hommata talvirenkaat jotta voisi laillisesti siirtää se korjaamolle.

Ps. Kuten täällä on tullut esille alde vaunussa tarkoittaa että vaunun laatu on huono, joten varmaan trumalla varustetut vaunut on sitten niitä laadukkaita.

Pps. Ehkä eniten ärsyttää että myyjä ei ole tehnyt vaunuun luovutustarkistusta jossa ko. vika olisi tullut esiin. Maksu siitä kyllä kelpasi (toimituskulut).

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:25
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #77 : 13.12.2020 kello on 20:29 »
Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #78 : 13.12.2020 kello on 20:36 »
Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta
Juuri näin Thumb Itse ostanut kaikkki vaunut Kokkolasta, eikä ole ollut takuuaikana ongelmia/eikä sen jälkeen.tarvittavat osat tullut ja itse asentanut ja se on huomioitu hinnassa jos takuu on mennyt umpeen.Tämmösiä nämä lahkolaisten omistavat firmat on.Esm.Jyväs-Caravan, mieulummin ajan Kokkolaan ja olen pari yötä siellä Thumb

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #79 : 13.12.2020 kello on 20:40 »
Suostuuko myyjä lähettämään uuden vai vaatiiko käymään liikkeessä? Tuon vaihtaminen ei ole rakettitiedettä ja jos vaativat käymään se on kohtuutonta ja itsekin tappelisin asiasta

Tällä hetkellä on tarjottu kaksi vaihtoehtoa:

1. Vien viallisen osan huoltoliikkeeseen ja saan uuden tilalle jonka voin asentaa. Tämä tarkoittaisi reilun 400 km ajelua johon menee kuutisen tuntia aikaa.

2. Myyjä lähettää uuden pumpun ja maksan sen hinnasta 50%

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #80 : 13.12.2020 kello on 20:41 »
Juuri näin Thumb Itse ostanut kaikkki vaunut Kokkolasta, eikä ole ollut takuuaikana ongelmia/eikä sen jälkeen.tarvittavat osat tullut ja itse asentanut ja se on huomioitu hinnassa jos takuu on mennyt umpeen.Tämmösiä nämä lahkolaisten omistavat firmat on.Esm.Jyväs-Caravan, mieulummin ajan Kokkolaan ja olen pari yötä siellä Thumb

Lahkolaisten firmat ovat suurimpia kusettajia, esim. Bestcaravan. Imo.

Ainii, Kabet paaliin kun ne on niin heikkolaatuisia.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #81 : 13.12.2020 kello on 20:48 »
Tällä hetkellä on tarjottu kaksi vaihtoehtoa:

1. Vien viallisen osan huoltoliikkeeseen ja saan uuden tilalle jonka voin asentaa. Tämä tarkoittaisi reilun 400 km ajelua johon menee kuutisen tuntia aikaa.

2. Myyjä lähettää uuden pumpun ja maksan sen hinnasta 50%
Mitä myyjän sitten sinun mielestä pitäisi tehdä? Ajattaa huoltomiestä yhden työpäivän verran sillä riskillä että mitään vikaa ei edes ole? Eikai se yrittäjän asia ole jos asiakas ostaa tuoteen ja muuttaa sen kanssa johonkin kauas?

Edit. Eikö sitä osaa kannata lähettää myyjälle?

En epäile etteikö vikaa siis tässä tapauksessa ole mutta myyjähän ei sitä tiedä ja on varmasti ollut monta kertaa vastaavassa tilanteessa aiemmin

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #82 : 13.12.2020 kello on 20:49 »
Lahkolaisten firmat ovat suurimpia kusettajia, esim. Bestcaravan. Imo.

Ainii, Kabet paaliin kun ne on niin heikkolaatuisia.
Eipä ole ollut vikoja kahteen vuoteen Thumb Viime vuonna vaihdettiin vaan uusi reititin,koska tehtaalla vaativat vaihtamaan, kun olivat tehneet pilvipalveluun jotain Uutta ;) Thumb Näin homma toimii.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #83 : 13.12.2020 kello on 20:51 »
Eipä ole ollut vikoja kahteen vuoteen Thumb Viime vuonna vaihdettiin vaan uusi reititin,koska tehtaalla vaativat vaihtamaan, kun olivat tehneet pilvipalveluun jotain Uutta ;) Thumb Näin homma toimii.

Onhan se heikkolaatuinen kun siinä on Alden lämmitin. Kysy vaikka pamaukselta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #84 : 13.12.2020 kello on 20:53 »
Onhan se heikkolaatuinen kun siinä on Alden lämmitin. Kysy vaikka pamaukselta.
Sinuna ottasin yhteytä maahantuojaan!

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #85 : 13.12.2020 kello on 20:56 »
Mitä myyjän sitten sinun mielestä pitäisi tehdä? Ajattaa huoltomiestä yhden työpäivän verran sillä riskillä että mitään vikaa ei edes ole? Eikai se yrittäjän asia ole jos asiakas ostaa tuoteen ja muuttaa sen kanssa johonkin kauas?

En epäile etteikö vikaa siis tässä tapauksessa ole mutta myyjähän ei sitä tiedä ja on varmasti ollut monta kertaa vastaavassa tilanteessa aiemmin

Pitäisi tehdä? Toimittaa ehjä tuote kuluitta, sen verran olen tullut vastaan että itse voin sen kuluitta asentaa ( normaalilaskutus ko. Työstä olisi minulla vähän päälle sata euroa).

Ja myyjä tietää että että vika on, hänelle on toimitettu tarvittavat tiedot.

Edit: vaunua siirretty vajaa kilometri paikasta jossa se luovutettiin minulle. Mielestäni aika lyhyt muuttomatka.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
  • Epsoo
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #86 : 13.12.2020 kello on 20:58 »
Sinuna ottasin yhteytä maahantuojaan!

Miksi? Valmistajaan olen ollut yhteydessä jotta saan heidän lausunnon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #87 : 13.12.2020 kello on 21:09 »
Miksi? Valmistajaan olen ollut yhteydessä jotta saan heidän lausunnon.
Maahantuoja vastaa kokonaisuudesta, ja hoitaa myös takuu asiat.Unhoita J-Jouppi!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:17
  • viva la France
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #88 : 13.12.2020 kello on 21:20 »
Vaikka olisi kuinka vähästä kyse, kannatta vaatia omansa.
Ne jotka kuittailee noita kympin juttuja pikku juttuina joista
ei kannata välittää opettavat myyjät olemaan välipitämättömiä
asiakkaan oikeudesta.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Rinta-Jouppi
« Vastaus #89 : 13.12.2020 kello on 21:25 »
Pitäisi tehdä? Toimittaa ehjä tuote kuluitta, sen verran olen tullut vastaan että itse voin sen kuluitta asentaa ( normaalilaskutus ko. Työstä olisi minulla vähän päälle sata euroa).

Ja myyjä tietää että että vika on, hänelle on toimitettu tarvittavat tiedot.

Edit: vaunua siirretty vajaa kilometri paikasta jossa se luovutettiin minulle. Mielestäni aika lyhyt muuttomatka.
Eikö tuossa kilometrin päässä sitten enää ole myyjän edustusta vai miksi asiaa ei sen kautta voi hoitaa? Vai onko siinä sellaista koskaan ollutkaan?