Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Rinta-Jouppi

<< < (6/26) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.11.2017     kello on 21:17 --- Caravan Larvanto ?
Etsikääpä joku toinen otsikko ..

--- Lainaus päättyy ---

No nyt on kaikki samassa ketjussa ja Larvanto-jutut jäi omaansa.

Koivumutkan herra:
Vuosi sitten ostin käytetyn matkailuauton Rinta-Joupin autoliikkeestä, kaikki toimi hyvin ja pyörätelineenkin sain vielä puolen vuoden päästä uuden, kun auton mukana tullut oli "aikansa elänyt". Kokemukseni perusteella voin suositella.

Moppc:
Rinta-Joupin eri yrityksistä ja eri liikkeistä Vaasasta, Tervajoelta ja Seinäjoelta olen ostanut tähän mennessä 7 eri hintaista autoa. Pääsääntöisesti kokemukset ovat olleet hyviä ja saattaisin hyvinkin ostaa sen kahdeksannenkin auton heiltä.

- Rinta-Joupin Autoliike Oy, Tervajoki ja Vaasa
- J. Rinta-Jouppi Oy, Seinäjoki

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  7.11.2017     kello on 07:04 ---No nyt on kaikki samassa ketjussa ja Larvanto-jutut jäi omaansa.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Kaverin-kaveri -juttua, jommasta kummasta juppiketjusta, ja jokin niistä piirimyyjistä  :-\

Hän laittoi vaihdossa autonsa, josta uupui huoltokirjasta useampi leima (oli itse huoltanut ?) - myyjä oli todennut ei ongelmaa: "huollot kuitenki tehty?".."joo". Tämän auton kaveri näki vaihtohallissa jälkeenpäin - olikin ne leimattomat huollot tehty juopolla  :-X

Oulaa:
Hyvän palvelun olen saanut Tervejoella ja Seinäjoella kummassakin Rintajoupissa.
Tervajoella tutustuin kahteen matkailuautoon ja koeajon jälkeen sanoin myyjälle mitä niistä löysin vikoja mm. Dethlefsin kattoluukku oli kuin Niagara kun autolla lähti liikkeelle.
Myyjä kiitti antamastani tiedosta ja lupasi korjauttaa auton .
Seinäjoelle olen soittanut etukäteen ja pyytänyt ottamaan auton sisälle jotta tulen aamulla katsomaan .
Näin ovat tehneet ja on saanut tutustua ja palvelu on ollut kohteliasta.

Mutta haloo ettekö usko etteivät myyjät tunne vaihtoautojansa lähes ollenkaan tai sitten tietävät ja laittaavat saamansa pommin kiertoon vain ja katsovat millainen asiakas tällä kertaa sattui kohdalle. Onhan heitäkin jotka vähin äänin vain korjaavat saamansa lahjan.
Eihän siellä usein muuta ko kysytään vaihdokin tiedot ja sanotaan hyvityshinta .
Korkeintaan kysyvät että onko se kunnossa.
Vaihtoautoista voi melkein lukea edellisen asukin ruokalistaa viime ajoilta.
Onhan tietysti poikkeuksiakin liikkeissä ,en yleistä mutta jokaisessa ostoksessani on ollut korjattavaa enempi tai vähempi.

Nyt lähiaikoina kuulin kahdelta autonvaihtajalta kuinka rikkinäisestä autostaan he olivat saaneet mielestään ihan hyvän hyvityksen ja olivat tyytyväisiä kun myyjä oli vain kiertänyt auton ja sanonut jotta ehjältähän se näyttää.

Tämän vuoksi kai ne hyvityksetkin ovat niin maltillisia kun katteesta osa menee reklamaatioihin joka yritetään pitää mahdollisimman pienenä.

Harvassa kait ne pöljät on niin kun minäkin että hullunlailla laitetaan auto kuntoon ja vähän ajan kuluttua se vaihdetaan  ^-^ :-X :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View