Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Peltikoppien (ja ehkä muidenkin, en tiedä) veroista

<< < (2/2)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  1.11.2017     kello on 12:14 ---..
Ei suinkaan supisuomalaisesta putkivittuilusta  :-[ :-X

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, ja vain siitä.. Trafi on haluton hyväksymään alustatehtaan arvoja kun voivat osoittaa, että Fiat-Hymer on eri valmistaja mitä pelkkä Fiat.
Ja koska e-hyväksynnässa painoraja 2.5tn ei edellytä CO2-arvoa, ei sitä sitten kaikilla ole. Jotkut 2. vaiheen valmistajat ovat sellaisen mitanneet. Automyyjät ovat aivan hiljaa vuotuisista veroista - jos kysyt, niin vastaus ympäripyöreää (pienintä teidossa olevaa), selityksiä..

Ja sitten meitä joku joukko, jotka tilasimme TÜV Nordilta paperin, jolla muutoskatsastimme arvon otteeseen (2010-11) - eikä pois ole otettu..

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.11.2017     kello on 12:35 ---Ja sitten meitä joku joukko, jotka tilasimme TÜV Nordilta paperin, jolla muutoskatsastimme arvon otteeseen (2010-11) - eikä pois ole otettu..

--- Lainaus päättyy ---

Itse pahus myöhästyin tuosta ja TÜV Nord oli jo kuullut kats.konttoreiden kieltäytyvän noita papruja vastaanottamasta = en siis saanut paprua lainkaan ja niin silloinen Master-alustainen Millerini -08 jäi yhä 3.5tn kok.massalla verotettavaksi :-\

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  1.11.2017     kello on 13:02 ---Itse pahus myöhästyin tuosta ja TÜV Nord oli jo kuullut kats.konttoreiden kieltäytyvän noita papruja vastaanottamasta = en siis saanut paprua lainkaan ja niin silloinen Master-alustainen Millerini -08 jäi yhä 3.5tn kok.massalla verotettavaksi :-\

--- Lainaus päättyy ---

Näin kävi tod. näk. monelle muullekin, ainakin minun silloiselle autolle.

porakone:
Tää mun katsastuskaveri on nyt selvittän asiaa lisää.

Ainakin tää työn alla oleva yksilö (2011 peltikoppi Fiatin kuorissa) on mahdollista muutaa päästöjen mukaan verotettavaksi jos Fiatilla (ei Hymerillä, vaan Fiatilla) on antaa päästöarvot just tälle alustanumerolle just tämän auton OMAmassalle (2960kg).

Saas nähhä löytyykö kyseistä tietoa.

capreolus:
Kuopion Retkiauto. Myynnissä retkeilyautoja pienellä ajoneuvoverolla. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View